Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving

Ketamine verslaving

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LunaLunaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ben nieuw op het forum. Zoveel vragen en dingen die me bezig houden in mn hoofd. Dat ik maar begin bij 1 simpele vraag. Kun je na 2 jaar dagelijks ketaminegebruik van 1gr, zomaar stoppen ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat @Spyro zegt.

Ketamine is vooral geestelijk verslavend. Lichamelijk zal je er wel iets van merken, maar geen echte ontwenningsverschijnselen waarbij je ziek wordt.
L
LunaLunaLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Spyro

Na veel inlezen en ook jou bericht tegenkwam op het forum, durfde ik het aan om te stoppen. Ik was namelijk bang dat ik lichamelijk erge afkickverschijnselen zou krijgen.

Ik heb sinds gisterochtend niks meer gebruikt, bij iedere craving ga ik iets doen, zoals sporten, rondje joggen oid. Gelukkig werk ik ook fulltime waardoor mn dagen goed gevuld zijn. Dit is mijn eerste poging om te stoppen en heb natuurlijk pas 1,5 dag achter de rug maar ik probeer er positief naar te kijken, het begin van een lange weg herstel heb ik gemaakt :)

Ik heb veel gehad aan jou berichten die ik tegenkwam op het forum !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
LunaLuna zei:
@Spyro

Na veel inlezen en ook jou bericht tegenkwam op het forum, durfde ik het aan om te stoppen. Ik was namelijk bang dat ik lichamelijk erge afkickverschijnselen zou krijgen.

Ik heb sinds gisterochtend niks meer gebruikt, bij iedere craving ga ik iets doen, zoals sporten, rondje joggen oid. Gelukkig werk ik ook fulltime waardoor mn dagen goed gevuld zijn. Dit is mijn eerste poging om te stoppen en heb natuurlijk pas 1,5 dag achter de rug maar ik probeer er positief naar te kijken, het begin van een lange weg herstel heb ik gemaakt :)

Ik heb veel gehad aan jou berichten die ik tegenkwam op het forum !
Klik om te vergroten...
Wat goed en fijn om te horen! Merk je lichamelijk iets?

Inderdaad lekker proberen zoveel mogelijk afleiding voor jezelf te creëren. De eerste week is het ergste kwa cravings, vanaf daar wordt het iedere dag steeds makkelijker omdat het niet meer in je routine zit.

Goed om te horen dat je iets aan mijn berichten gehad hebt! Mocht je willen kletsen ergens over mag je altijd een PB sturen.

Zet ‘m op! 💕

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."