Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik ben nieuw op het forum. Zoveel vragen en dingen die me bezig houden in mn hoofd. Dat ik maar begin bij 1 simpele vraag. Kun je na 2 jaar dagelijks ketaminegebruik van 1gr, zomaar stoppen ?"
"@Spyro Na veel inlezen en ook jou bericht tegenkwam op het forum, durfde ik het aan om te stoppen. Ik was namelijk bang dat ik lichamelijk erge afkickverschijnselen zou krijgen. Ik heb sinds gisterochtend niks meer gebruikt, bij iedere craving ga ik iets doen, zoals sporten, rondje joggen oid. Gelukkig werk ik ook fulltime waardoor mn dagen goed gevuld zijn. Dit is mijn eerste poging om te stoppen en heb natuurlijk pas 1,5 dag achter de rug maar ik probeer er positief naar te kijken, het begin van een lange weg herstel heb ik gemaakt Ik heb veel gehad aan jou berichten die ik tegenkwam op het forum !"