Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwenning (?) alcohol

Ontwenning (?) alcohol

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
Stella1963Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Idd alcohol sucks en kan behoorlijk schade aanbrengen in de hersenen maar ook de rest van je lichaam,weet er alles van heb 25 jaar flink gedronken nu 8 maanden sober resultaat alcohol, rollator en een scootmobiel so be carefull
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook een jaar of 6 stevig alcohol misbruikt. Jazeker, een stuk of 10 trappisten bier gingen er per dag wel in.
Ik ben nog altijd blij, dat dit niet tot grote schade aan mijn lijf en leden geleid heeft, want dat lijf heeft er wel degelijk onder geleden gelet op de vele katers van jewelste die ik gehad heb...
Het menselijk lichaam kan veel hebben, kunnen we wel stellen!
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Top dat je zover bent gekomen. Intrinsieke motivatie is toch altijd het beste. Lekker veel vitamine C eten (vers fruit, paprika's etc) en veel slapen. Hou vol en je zult binnenkort meer energie krijgen.
R
RoerbakgroenteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor alle berichten!
Ik heb nog steeds geen druppel aangeraakt en het begint nu langzamerhand ook geen rol meer te spelen in mijn leven. De tijd vliegt voorbij en, hoe cliché ik dit altijd ook vond🤢, ik kan daadwerkelijk plezier hebben zonder.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Houd vol! Je bent goed bezig!
Over enige tijd zegt het je vrijwel niets meer, die drank....en je hebt de wetenschap dat jij de volgende dag géén kater zult hebben en dat jij dus wél aan het verkeer mag deelnemen.
Plus je houdt geld in je zak over, dat zijn al 3 grote voordelen!
p
partyfairyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij wel normaal hoor dat je zo moe liep/loopt... hoe vlot het intussen, nog steeds gestopt?
Je kan altijd in de kruidvat energie tabletjes halen met vitamine c enzo, dat kan helpen bij het vermoeide gevoel. Zelf heb ik eens een tijdje van die ampullen genomen, Dynergo noemde dat, moest je dan bij je drank mengen, zijn heel goed bij herstel van ziekte, wat verslaving uiteindelijk ook is. Vloeibare boosters me dunkt :tongueout:. Magnesium is trouwens ook een goede toevoeging bij vermoeidheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."