#1
Welke stimulanten gebruik je en hoeveel en hoe vaak?
Welke benzo's gebruik je en hoeveel en hoe vaak?
Lees je eigen teksten een door en wees dan eens eerlijk over het laatste stuk dat ik van je geciteerd heb.
Ik gebruik ongeveer 2 maal per week stimulanten (ritalin) 3x benzo’s maar dat hangt ook zeer af van spanningsmomenten.
Risico gebied en geval!
symptoom van verslaveing. Je hoeft een drug niet dagelijks te gebruiken om er verslaafd aan te zijn.
⬆️
Wees nu eens eerlijk tegen jezelf en re-frase dat stuk... 🥰 ik besef mezelf dat ik op een risicogebied wandel, maar kan nu nog zeggen; nee dit past niet of gaat te ver, dit wil ik niet. Ben ergens bang op een punt te komen waar ik altijd wel functionaliteit in gebruiken zie