Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvrienden vinden na afkicken

vrienden vinden na afkicken

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al een tijdje heb ik zo ongeveer 0 vrienden om mij heen.
Dit doordat ik verhuisd ben maar ook mede door mijn verslavingsgedrag.

Ik ben benieuwd of anderen dit hebben meegemaakt/meemaken & wat je hebt gedaan in deze situatie.

Ook met de vraag vertel je nieuwe contacten bijv. over je verslaving?
Ik heb bijv. een groot litteken ontstaan tijdens gebruik, lieg je hierover ? wil je het niet vertellen of ga je eerlijk zijn.

Ook ben ik gewoon benieuwd naar hoe heb je nieuwe contacten opgedaan??
:grimacing::grimacing:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op de kortere termijn heeft vrijwilligerswerk me geholpen. Vaak hebben mensen die, vaak voor andere redenen, in hetzelfde schuitje zitten. Geeft voldoening, kan helpen bij de afkick en veel vrijwilligerswerk krijg je leuke extra's waaronder een vrijwillers middag.

Voor de rest. Google en zoek de lokale initiatieven in de buurt of lees de lokale krant. Ik doe mee met een wandelgroep op die manier. Zijn niet vergelijkbaar met hoe ik ben maar wel gezellig en houd je uit het sociale isolement.

Mensen die drugs doen heb ik het over mijn drugsgebruik. Anders niet. Maar wordt je dag en nacht chat buddies dan breng ik het wel naar boven dat ik een blowtje of een drankje nuchtig. (Meer drugs doe ik niet)

Op de korte termijn mocht je gewoon een praatje willen maken of eenzaam voelen kan je gebruik maken van De Luisterlijn. Kan je gewoon zeggen dat je zin hebt in een praatje. Daar maak je niet vrienden maar kan wel helpen nu je zelf zegt 0 vrienden te hebben en eenzaam bent.

Verder heb je Reddit pagina's waar je vrienden kan maken. Dating apps kan leuk zijn om nieuwe mensen te ontmoeten. Verder is Discord account maken en in een leuke server zitten ook een leuke manier. Heb er leuke meets ermee gemaakt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga naar een CA/NA/AA meeting. Cleane nieuwe vrienden voor het oprapen!

Cocaine Anonymous® Holland

Cocaine Anonymous® Holland is een groep van, door en voor verslaafden die bij elkaar komen om te herstellen van hun verslaving.
ca-holland.nl ca-holland.nl
www.na-holland.nl

Narcotics Anonymous Nederland

Ontdek Narcotics Anonymous Nederland, een wereldwijde gemeenschap van herstellende verslaafden. Met 400 wekelijkse bijeenkomsten in Nederland biedt NA een veilige, anonieme plek voor herstel en steun. Gratis en open voor iedereen die worstelt met verslaving.
www.na-holland.nl www.na-holland.nl
www.aa-nederland.nl

Home - AA nederland

www.aa-nederland.nl www.aa-nederland.nl

https://nieuwemensenlerenkennen.nl kun je ook prima mensen mee ontmoeten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."