Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ghb terugval

Mijn ghb terugval

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds 10 maanden ben ik erg in de problemen gekomen met terugvallen van ghb, en baclofen is hier de oorzaak van geweest . Normaliter wordt baclofen gebruikt tegen de craving wat bij mii totaal niet werkt , toen kwam ik erachter dat baclofen nauwelijks tot niet afhankelijkheid bracht en begon ik vaker ghb te halen . Ook voegde ik lyrica op een gegeven moment toe waardoor ik nooit ooit nog last heb gehad van een ghb "onthoudings syndroom" ik kan hierdoor op en neer heen en weer en eingenlijk unlimited ghb gebruiken zonder hiervoor afgestraft te worden. Ik doe dit nu al een jaar , afhankelijkheid van baclofen en lyrica heb ik nog nooit gehad . Al doe je dit dus met phenibut kom je aardig in de problemen maar met baclo niet . Ik combineer de medicijnen nooit met ghb .
Ik vroeg me af zijn meer mensen achter deze hack gekomen en hierdoor zoveel meer ghb zijn gebruiken zoals mii ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het geen hack noemen. En het is ook niet iets wat je kunt blijven volhouden zo.

Snap dat het verleidelijk is zo. Maar na zo’n lange periode is de G toch ook helemaal niet zo fijn meer? Veel lekkerder als je weer een periode stopt en dan eens een Gtje neemt. Vind ik
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Ik zou het geen hack noemen. En het is ook niet iets wat je kunt blijven volhouden zo.

Snap dat het verleidelijk is zo. Maar na zo’n lange periode is de G toch ook helemaal niet zo fijn meer? Veel lekkerder als je weer een periode stopt en dan eens een Gtje neemt. Vind ik
Klik om te vergroten...
Ja ik wordt er psychotisch van en nee het werkt totaal niet chill meer . Alleen ben ik wel zo veel vaker teruggevallen hierdoor . Als ik ghb afkick had zou ik nooit na paar dagen weer een fles halen want dan heb je gelijk weer afkick shit . Maar met die meds dus niet . En je moet psyschisch alsnog altijd afkicken en stabiliseren/normaliseren . Ben hier echt de put in door geraakt .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik zou het geen hack noemen. En het is ook niet iets wat je kunt blijven volhouden zo.

Snap dat het verleidelijk is zo. Maar na zo’n lange periode is de G toch ook helemaal niet zo fijn meer? Veel lekkerder als je weer een periode stopt en dan eens een Gtje neemt. Vind ik
Klik om te vergroten...
Fijn dat je wel begrijpt dat het verleidelijk is want ken niet veel mensen die dat zo doen . Ik wou het even kwijt dus waarom het eigenlijk zo uit de hand is gelopen .
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze "hack" is zelfsabotage.
En meerdere mensen doen dit trucje.
Je weet pas of baclofen zijn werking doet als je een goede ingestelde dosis voor een langere periode gebruikt onder toezicht van een specialist.
Het is na de ontwenning ook een hulpmiddel om je receptoren in balans te krijgen. Is dat bereikt kan je afbouwen maar

De psychische verslaving, dat is aan jou. Dus intussentijd..
Goede begeleiding, nieuw zelfinzicht door therapie. een andere lifestyle en geduld,dat is de cure. Die intensieve methodes zijn er niet voor niks direct na een detox omdat je je leeg en depressief kan voelen.
Als je geen geduld hebt en niet aan jezelf wilt werken, dan kan een pilletje dit niet magisch oplossen.

Wat is de reden dat je geen specialistische hulp hebt, of heb ik het verkeerd?
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je constant ghb en baclofen gebruikt geeft dit zeker wel problemen op je receptoren. Nu denk je daar niets van te merken. Maar wel als je gaat herstellen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paddestoel zei:
Deze "hack" is zelfsabotage.
En meerdere mensen doen dit trucje.
Je weet pas of baclofen zijn werking doet als je een goede ingestelde dosis voor een langere periode gebruikt onder toezicht van een specialist.
Het is na de ontwenning ook een hulpmiddel om je receptoren in balans te krijgen. Is dat bereikt kan je afbouwen maar

De psychische verslaving, dat is aan jou. Dus intussentijd..
Goede begeleiding, nieuw zelfinzicht door therapie. een andere lifestyle en geduld,dat is de cure. Die intensieve methodes zijn er niet voor niks direct na een detox omdat je je leeg en depressief kan voelen.
Als je geen geduld hebt en niet aan jezelf wilt werken, dan kan een pilletje dit niet magisch oplossen.

Wat is de reden dat je geen specialistische hulp hebt, of heb ik het verkeerd?
Klik om te vergroten...
Hey man , ik loop bij de brijder maar het is inhoudloos daar verder . Ik zou naar kliniek gaan na de detox en of terugval voor 6 maanden maar dit zag ik niet meer zitten . Dus dit was mijn fout maar ik zie dit alsnog niet zitten . Verder werk ik niet , heb persoonlijkheid stoornis(en) en zit thuis al jaren . Dan wil je depressie weghalen en gebruik ik ghb , maar ik val altijd in het 24/7 patroon . Ik kan niet ghb niet misbruiken want dan werkt het soort van niet . Wat ik doe is regelrecht belachelijk , het maakt me erg lui niet normaal , sporten doe ik niet meer etc . Ik ben hier helemaal klaar mee , ben ook aan het afkicken nu . Dingen uitstellen als je dat al van je zelf erg hebt wordt zo veel erger met ghb .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddestoel zei:
Als je constant ghb en baclofen gebruikt geeft dit zeker wel problemen op je receptoren. Nu denk je daar niets van te merken. Maar wel als je gaat herstellen.
Klik om te vergroten...
Ja wat moet ik me daarbij voorstellen ? Baclofen kan ik makkelijk altijd stoppen na een paar dagen of een week en dan bouw ik het altijd soort af in die periode .
Is wat ik doe slechter dan non stop ghb , op en neer gaan ? En zo ja kun je dit bewijzen ? Het is makkelijk om van de buitenkant te zeggen dat het slecht is ja logisch , maar permanente schade op me receptoren of iets ?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddestoel zei:
Als je constant ghb en baclofen gebruikt geeft dit zeker wel problemen op je receptoren. Nu denk je daar niets van te merken. Maar wel als je gaat herstellen.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het niet door elkaar ghb en baclofen dat wil ik wel duidelijk maken .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paddestoel zei:
Deze "hack" is zelfsabotage.
En meerdere mensen doen dit trucje.
Je weet pas of baclofen zijn werking doet als je een goede ingestelde dosis voor een langere periode gebruikt onder toezicht van een specialist.
Het is na de ontwenning ook een hulpmiddel om je receptoren in balans te krijgen. Is dat bereikt kan je afbouwen maar

De psychische verslaving, dat is aan jou. Dus intussentijd..
Goede begeleiding, nieuw zelfinzicht door therapie. een andere lifestyle en geduld,dat is de cure. Die intensieve methodes zijn er niet voor niks direct na een detox omdat je je leeg en depressief kan voelen.
Als je geen geduld hebt en niet aan jezelf wilt werken, dan kan een pilletje dit niet magisch oplossen.

Wat is de reden dat je geen specialistische hulp hebt, of heb ik het verkeerd?
Klik om te vergroten...
Ik waardeer je inzicht man bedankt , ik wil dit ook maar zo moeilijk . Maar de ghb werkt nu toch half niet meer door tolerantie en wel 2 uur slapen .. die dingen blijven wel helaas dus tja nutteloos verder.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddestoel zei:
Als je constant ghb en baclofen gebruikt geeft dit zeker wel problemen op je receptoren. Nu denk je daar niets van te merken. Maar wel als je gaat herstellen.
Klik om te vergroten...
Ga je de anti craving van bac pas merken als je stabiel bent ingesteld ?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pleuny zei:
Sinds 10 maanden ben ik erg in de problemen gekomen met terugvallen van ghb, en baclofen is hier de oorzaak van geweest . Normaliter wordt baclofen gebruikt tegen de craving wat bij mii totaal niet werkt , toen kwam ik erachter dat baclofen nauwelijks tot niet afhankelijkheid bracht en begon ik vaker ghb te halen . Ook voegde ik lyrica op een gegeven moment toe waardoor ik nooit ooit nog last heb gehad van een ghb "onthoudings syndroom" ik kan hierdoor op en neer heen en weer en eingenlijk unlimited ghb gebruiken zonder hiervoor afgestraft te worden. Ik doe dit nu al een jaar , afhankelijkheid van baclofen en lyrica heb ik nog nooit gehad . Al doe je dit dus met phenibut kom je aardig in de problemen maar met baclo niet . Ik combineer de medicijnen nooit met ghb .
Ik vroeg me af zijn meer mensen achter deze hack gekomen en hierdoor zoveel meer ghb zijn gebruiken zoals mii ?
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Ik zou het geen hack noemen. En het is ook niet iets wat je kunt blijven volhouden zo.

Snap dat het verleidelijk is zo. Maar na zo’n lange periode is de G toch ook helemaal niet zo fijn meer? Veel lekkerder als je weer een periode stopt en dan eens een Gtje neemt. Vind ik
Klik om te vergroten...
Wat het bij mij is spyro sinds ik ooit veem ghb ben gaan gebruiken 24/7 en detox heb gehad werkt ghb niet meer met enkele dosis . Toen ik 9 maanden was gestopt en een kwart liter had gehaald dacht ik wtf is dit helemaal niet chill ongeacht de dosis . Maar na meerdere uren te doseren kreeg ik weer een goed effect . Waardoor ik dus snel in 24/7 patroon val . Geen idee of dit placebo is of niet , wel weet ik als ik een dopamine agonist neem zoals dexamphetamine 10/20mg het effect er wel gelijk soort van zit bij eerste dosis . Het is allemaal raar man ben bang dat ik erg veel schade heb aangericht aan mijn brein .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pleuny zei:
Wat het bij mij is spyro sinds ik ooit veem ghb ben gaan gebruiken 24/7 en detox heb gehad werkt ghb niet meer met enkele dosis . Toen ik 9 maanden was gestopt en een kwart liter had gehaald dacht ik wtf is dit helemaal niet chill ongeacht de dosis . Maar na meerdere uren te doseren kreeg ik weer een goed effect . Waardoor ik dus snel in 24/7 patroon val . Geen idee of dit placebo is of niet , wel weet ik als ik een dopamine agonist neem zoals dexamphetamine 10/20mg het effect er wel gelijk soort van zit bij eerste dosis . Het is allemaal raar man ben bang dat ik erg veel schade heb aangericht aan mijn brein .
Klik om te vergroten...
Ik reageer later even op je goed? Gaan we even DM-en. 😘
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaba producten brengen je uiteindelijk altijd in de problemen , alcohol, ghb, lyrica of wat dan ook. Ik had nooit last van alcohol. Als ik nu 3 dagen drink dan krijg ik wel soort van ontwenning. Dit had ik voor mijn ghb en lyrica gebruik nooit. Toen dronk ik ook nooit alcohol.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Al doe je dit dus met phenibut kom je aardig in de problemen maar met baclo niet .
Klik om te vergroten...
Ik snap dat niet wat je zegt ik drink een halve liter ghb in 10 dagen en dan 3 dagen pheni met een paar biertjes erbij niet veel. en slapen. en ik ben eruit klaar. tot het volgende flesje 1 of 2 maanden later weer dat zelfde process...
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brakka Mang zei:
Gaba producten brengen je uiteindelijk altijd in de problemen , alcohol, ghb, lyrica of wat dan ook. Ik had nooit last van alcohol. Als ik nu 3 dagen drink dan krijg ik wel soort van ontwenning. Dit had ik voor mijn ghb en lyrica gebruik nooit. Toen dronk ik ook nooit alcohol.
Klik om te vergroten...
Na mijn ghb gebruik drink ik ook heel veel deed ik eerder ook niet. Is een soort reset.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."