Hallo Allemaal!
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮💨
Ik zal mijn manier uitleggen en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.