Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken ghb HELP!!!

Afkicken ghb HELP!!!

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
addict0113 zei:
Afgelopen zaterdag zat ik nog op 3ml helaas kon mijn dealer niet meer aan G komen. Ben toen cold turkey gedaan... (laatste dosis zaterdag nacht 04:00. Toen 2 maal daags 5mg diazepam en amper afkick verschijnselen. Nu enkel nog last van die kut jeuk overal. Verwacht geen verdere afkickverschijnselen meer.? Hoe denken jullie hier over? @lisanne @GABA-B Bonanza @Spyro Ow en @lisanne ik zat er 2.5maand 24/7 aan en deed 7ml per 1.5 uur. 2 weken eerder ook al poging gedaan met stoppen dat was mislukt toen ik op 1.5ml zat. Maar nu dus 2 dagen clean enkel nog die kut jeuk overal.
Klik om te vergroten...
Het hangt er puur vanaf hoelang je al 24/7 ah gebruiken was
a
addict0113Lid
01-01-2024, 00:00
#2
GABA-B Bonanza zei:
Het hangt er puur vanaf hoelang je al 24/7 ah gebruiken was
Klik om te vergroten...
Zo'n 11 weken. Maar heb al sinds zaterdag nacht niets meer gebruikt. En geen last van afkick verschijnselen. Alleen die irritante jeuk. Ben 2 weken geleden al begonnen met afkicken toen van 7ml naar 1.5 toen weer de fout in gegaan. Daarna vanaf 5ml tot 3ml maar toen was de G bij de dealer op. Toen 2x 5mg diazepam (zondag) en vanochtend om 8 uur weer 1 diazepam van 5mg. Geen hartkloppingen trillende handen etcetera. Enkel die irritante jeuk onder mijn huid. Denk niet dat de afkickverschijnselen erger zullen gaan worden.
a
addict0113Lid
01-01-2024, 00:00
#3
GABA-B Bonanza zei:
Het hangt er puur vanaf hoelang je al 24/7 ah gebruiken was
Klik om te vergroten...
Nou zo'n 12 weken. Ben 2 weken geleden begonnen met afbouwen van 7ml tot 1.5ml dit is mislukt. Daarna 3 dagen rond de 4 a 5ml om de 2 uur gebruikt. Toen weer begonnen met mijn afbouw. Tot 3ml toen was mijn G op en kon mijn dealer er ook tijdelijk niet meer aankomen helaas. Dus was ik genoodzaakt cold turkey te gaan met diazepam. Laatste dosis ghb (3ml) was zaterdag nacht toen zondag ochtend pammetje van 5mg gepakt en savonds voor het slapen weer. Geen afkick ervaren enkel jeuk onder mijn huid. Geen trillende handen of hoge hartslag. Vanochtend 1 pammetje van 5mg genomen en nog steeds geen afkick op die irritante jeuk na. En heb het redelijk koud thats all! Ik ben meerdere keren afgekickt. Vaak afgebouwd maar af en toe ook cold turkey en die keren dat ik cold turkey deed was maar na 1 week 24/7 gebruik. Maar toen ging ik dus echt door een regelrechte hel. Terwijl het nu echt alles mee valt. Moet wel zeggen dat ik nu voor het eerst afkick met diazepam er bij
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel?

Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik.

Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen.
a
addict0113Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel?

Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik.

Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen.
Klik om te vergroten...
Ik weet het vind het ook heel erg vreemd! Ben 2x naar kliniek geweest en zo'n 4x zelf afgebouwd en toen zat ik rond de 4.5 a 5ml per 2 uur. Ook regelmatig cold turkey na 7 dagen 24/7 en toen ging ik regelrecht door een hel. Heeel appart dit he? Had nu juist de meest verschrikkelijke afkick verwacht
a
addict0113Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel?

Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik.

Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen.
Klik om te vergroten...
En zeker raar want ik deed 7ml per 1.5 uur....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bizar. Als je na de eerste 24 u geen ontwenning hebt, dan zit je zeker safe!

Wat bizar joh. Ik merkte altijd meteen na een uur alweer afkick… Maar wees er maar blij mee!
a
addict0113Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Bizar. Als je na de eerste 24 u geen ontwenning hebt, dan zit je zeker safe!

Wat bizar joh. Ik merkte altijd meteen na een uur alweer afkick… Maar wees er maar blij mee!
Klik om te vergroten...
Ja ik had dat normaal gesproken ook! Sta er echt versteld van! Enkel die jeuk is toch niet zo fijn hoor! 😒. Had het eerst ook de hele dag koud maar dat is ook zo goed als over. Enkel het in slaap vallen is nogal lastig helaas. Toch vind ik het echt heel vreemd omdat ik al meerdere keren verslaafd ben geweest de afgelopen 2/3 jaar. En deze keer was echt by far mijn dieptepunt. 7ml per 1.5 uur soms zat er nog korter tussen.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
addict0113 zei:
Ik wil graag vandaag starten met het af bouwen van ghb. Ik zal starten met afbouwen vanaf 5ml. Kan het kwaad om 3x per dag 5mg diazepam hier bij te gebruiken hoor het graag! Groetjesss
Klik om te vergroten...

DrugsForum

beau1990
Hallo Allemaal!
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮‍💨
Ik zal mijn manier uitleggen en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
beau1990 zei:

DrugsForum

beau1990
Hallo Allemaal!
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮‍💨
Ik zal mijn manier uitleggen en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
Klik om te vergroten...
Waarom post je je profielfoto boven je bericht?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."