Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStorytime verslaving cocaïne

Storytime verslaving cocaïne

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil iets uiten hier. Een paar weken geleden ben ik van mentaal afdwalend, sociaal oncomfortabel, eenzaam voelend en onzeker voelend veranderd in een heel nieuw persoon dat de oude ik voor mijn verslaving overgetroffen heeft. Het was simpelweg gewoon een kwestie van buiten je comfortzone gaan en de “enge” dingen doen waarvan je weet dat dat de sleutel gaat zijn tot geluk. Ik heb voor mijzelf genoteerd waar ik het meeste moeite mee had en wat ik zou moeten doen om het op te lossen in plaats van verdoven met drugsgebruik etc. Het meer praten tegen vreemden was ik erg bang voor, maar door mijzelf simpelweg voor de leeuwen te gooien en te proberen een gesprek te beginnen met onbekende mensen ben ik erachter gekomen dat het eigenlijk helemaal niet zo eng is. Ik was altijd bang om met dames te praten, maar ik wilde wel heel graag een vriendin hebben. Ik heb alle emoties/gedachtes opzij geschoven en een dame meegevraagd op date en alles ging zo perfect. Ik was totaal niet blij met de baan die ik had en ik had ook geen goede toekomstvisie. Ik ben simpelweg gewoon veranderd van baan en ik ben mij meer gaan verdiepen in wat ik interessant vind en wat niet. Ik heb nu een studie gekozen dat heel goed daarbij aansluit. Ik ben zoveel zelfverzekerder, ik voel me beter dan ooit en zie er ook beter uit dan ooit omdat ik mijn shape heb verbeterd met gezond diëten en sporten. Ik wil met deze bericht gewoon uiten wat ik in gedachte heb. Ik heb in deze fase van mijn leven echt geleerd dat je moet focussen op de positieve dingen in het leven in plaats van alle negatieve aspecten. Ik ben nog nooit zo energiek en gemotiveerd wakker geworden als vandaag en mijn training ging zo extreem lekker. Overmorgen weer een tweede date op de planning staan :) Ik hoop dat ik hiermee iemand die in dezelfde goot zit als waarin ik zat kan inspireren om ook deze stappen te volgen om zijn/haar leven te verbeteren. Vergeet het grijpen naar de middelen om aan de realiteit te ontsnappen en zorg dat je realiteit een realiteit wordt waarin je graag wilt zijn.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moonrock6651 zei:
Ik wil iets uiten hier. Een paar weken geleden ben ik van mentaal afdwalend, sociaal oncomfortabel, eenzaam voelend en onzeker voelend veranderd in een heel nieuw persoon dat de oude ik voor mijn verslaving overgetroffen heeft. Het was simpelweg gewoon een kwestie van buiten je comfortzone gaan en de “enge” dingen doen waarvan je weet dat dat de sleutel gaat zijn tot geluk. Ik heb voor mijzelf genoteerd waar ik het meeste moeite mee had en wat ik zou moeten doen om het op te lossen in plaats van verdoven met drugsgebruik etc. Het meer praten tegen vreemden was ik erg bang voor, maar door mijzelf simpelweg voor de leeuwen te gooien en te proberen een gesprek te beginnen met onbekende mensen ben ik erachter gekomen dat het eigenlijk helemaal niet zo eng is. Ik was altijd bang om met dames te praten, maar ik wilde wel heel graag een vriendin hebben. Ik heb alle emoties/gedachtes opzij geschoven en een dame meegevraagd op date en alles ging zo perfect. Ik was totaal niet blij met de baan die ik had en ik had ook geen goede toekomstvisie. Ik ben simpelweg gewoon veranderd van baan en ik ben mij meer gaan verdiepen in wat ik interessant vind en wat niet. Ik heb nu een studie gekozen dat heel goed daarbij aansluit. Ik ben zoveel zelfverzekerder, ik voel me beter dan ooit en zie er ook beter uit dan ooit omdat ik mijn shape heb verbeterd met gezond diëten en sporten. Ik wil met deze bericht gewoon uiten wat ik in gedachte heb. Ik heb in deze fase van mijn leven echt geleerd dat je moet focussen op de positieve dingen in het leven in plaats van alle negatieve aspecten. Ik ben nog nooit zo energiek en gemotiveerd wakker geworden als vandaag en mijn training ging zo extreem lekker. Overmorgen weer een tweede date op de planning staan :) Ik hoop dat ik hiermee iemand die in dezelfde goot zit als waarin ik zat kan inspireren om ook deze stappen te volgen om zijn/haar leven te verbeteren. Vergeet het grijpen naar de middelen om aan de realiteit te ontsnappen en zorg dat je realiteit een realiteit wordt waarin je graag wilt zijn.
Klik om te vergroten...

Je hoeft maar één ding te veranderen en dat is alles. En het klinkt alsof je aardig op weg bent om dat te doen haha

Lekker bezig! Inspirerend voor mezelf ook weer om die enge dingen aan te blijven gaan. Al het mooie ligt achter angst!
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Je hoeft maar één ding te veranderen en dat is alles. En het klinkt alsof je aardig op weg bent om dat te doen haha

Lekker bezig! Inspirerend voor mezelf ook weer om die enge dingen aan te blijven gaan. Al het mooie ligt achter angst!
Klik om te vergroten...
Mooier kon ik het niet verwoorden👌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."