Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar trek je de lijn tussen recreatiefgebruik en een verslaving? (3mmc)

Waar trek je de lijn tussen recreatiefgebruik en een verslaving? (3mmc)

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Het eerst dat door mijn hoofd schoot toen ik de topic titel las:

Waar trek je de lijn tussen recreatiefgebruik en een verslaving? (3mmc)​


"Op dezelfde spiegel"
Klik om te vergroten...
Echt? Ik dacht: bij het aanmaken van een topic met deze titel

heb de rest ook niet gelezen heheh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
n
nieuwsgierigaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik waardeer jullie kijk en meningen hier allemaal op bedankt :)

En om op sommige dingen in te gaan ja bij de desbetreffende vrienden kunnen het ook niet meer leuk hebben zonder te snuiven of iets anders te doen, en als ze dan ook snuiven dan vertrekt het gezicht door een combinatie van smaak en pijn wat mij juist weer een bevestiging geeft dat ik het nooit zo ver wil laten komen als dat zij het hebben gedaan.

Ook zou ik niet weten hoe en of waar ik drugs zou moeten testen omdat ik idd ook al lees dat 3mmc bijna tot niet beschikbaar zou zijn dus dat is nog even googlen

zelf ben ik ook erg obsessief met dingen en weet daarom ook zelf dat ik het niet vaak zou moeten doen en daar hou ik me ook goed aan (gelukkig dan)

En misschien nog een vraagje want je hebt alternatieven voor het nemen van 3mmc (indien dat het is natuurlijk) maar krijg je dan wel hetzelfde effect?
Oh en ik heb het dan nu over het door je drankje doen en dan achterover slaan
Hoeveel moet je dan door je drankje doen?
Gewoon hetzelfde als dat ik zou snuiven?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."