Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD voor de eerste keer!!

LSD voor de eerste keer!!

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
maar als je ''mind gefucked'' word is dat een negatieve omschrijving toch, iets waardoor je de weg kwijt raakt...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
-spaceman- zei:
maar als je ''mind gefucked'' word is dat een negatieve omschrijving toch, iets waardoor je de weg kwijt raakt...
Klik om te vergroten...

Ik heb het nooit persé als negatief gezien, meer gewoon de verandering in je gedachtes. Ik vind een 'negatieve mindfuck', wat jij dus gewoon mindfuck noemt meer een negatief gedachte loopje; valt onder ook onder mindfuck maar ik gebruik het begrip veel breder.
H
Happy JOY JOYLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn eerste keer was de LSD hofman genaamd
het was een super trip van 6.5 uur

PS: is hofman de beste LSD :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee de beste lsd zit op papier ongeacht dfe afbeelding ....

:wave:


6 uur is niets dat was een dosis van 50 mics of minsschien nog wel minder.

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
6 uur is inderdaad kort voor een trip. Van sterke zegels zit ik al vaak tegen de 12 uur. De hofmanns die ik heb zijn wel heel goed, maar er zijn ook vellen met veel minder. De afbeelding zegt niks, of slechts een beetje. Vellen worden tenslotte vaker dan één keer gemaakt met dezelfde afbeelding, dus er zijn sterkere en mindere hofmanns.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand nog meer ervaringen met de hofmanns? Heb ze namelijk thuis liggen maar nog niet geprobeerd...ben wel benieuwd, zodra ik de kans krijg zal ik zelf even n reportje typen maar doe nog ff tijdje rustig aan :P !
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afgelopen zaterdag heb ik het voor het eerst genomen!

Samen met me vriendin thuis op de bank... de dag daarna hadden we niks dus we hadden de tijd. Eerst een kwartje maar na een uur merkte ik weinig/niks... Toen maar een halfje en toen na 40 minuten voelde ik het wel goed. Later nog een kwartje...

Super leuke dingen gedaan en ontdekt. Het is het de leukste drugs die ik tot nu toe ooit gedaan heb. Vooral je vriendin der lichaam opnieuw ontdekken is super met de LSD op :grin:. Het is vet dat alles bewoog en heen en weer gingen. Geweldig visualitaties en heel beheersbaar.

Over een maandje ofzo gaan we het weer doen... Dan denk ik dat ik wel iets meer kan hebben.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pas op hoor, begin maar gewoon met één, dat zal al een heel stuk harder gaan dan hem in partjes verdeelt te hebben
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was niet van plan om meer dan 1 in keer te gaan nemen :wink:... Het gevoel van LSD voelt zooooo vertrouwt :)

I LOVE LSD :hearteyes:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je egt een tripper bent van de keiharde trip zou ik volgende keer voor de zekerheid een extra zegel meenemen :). Ook 1 tip voor je LSD trip neem een psygeltje mee :P (spiegetlje) dat is het meest psychische en zowat vetste wat je kan doen onder invloed van 1 zegel :grin:.


Flinter
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hallotje zei:
Ik was niet van plan om meer dan 1 in keer te gaan nemen :wink:... Het gevoel van LSD voelt zooooo vertrouwt :)

I LOVE LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...
We love lsd ....

We want your tripreport !!


Thanks Halotje ...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
hallotje zei:
Ik was niet van plan om meer dan 1 in keer te gaan nemen :wink:... Het gevoel van LSD voelt zooooo vertrouwt :)

I LOVE LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...
We love lsd ....

We want your tripreport !!


Thanks Halotje ...
Klik om te vergroten...

Jaja dat komt nog wel een keertje :wink:.... is mischien wel de moeite waard maar het was niet een speciale trip ofzo :-P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tuurlijk wel, je bent zo enthousiast vertaal het naar papier ...

Stonie
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Tuurlijk wel je bent zo ennthousiast vertaal het naar papier ...

Stonie
Klik om te vergroten...

Tuurlijk lysergine :wink: ik zit toch op school :-P http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10329
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
merci voor de antwoorden ook voor mij is dit erg helpvol aangezien mijn eerste keer lsd volgende week gaat plaats vinden :wave:
Klik om te vergroten...

He spaceman woon jij in maarssen?
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hi...

Ik heb al aardig wat ervaringen met diverse drugs soorten... Ik wil graag een keer lsd proberen met me vriendin.

Maar we hebben gewoon wat vragen:

Is het trippen net als bij paddo's? Of sterker ? of juist minder sterk ? Is er een manier om het effect te verminderen (vitamin c? ). Is het te adviseren om een deel van de trip buiten te doen? Word je niet gek ofzo?

Is het betrouwbaar om het op straat te kopen bij iemand die je niet kent? Word er veel gevaarlijke nep lsd in omloop gebracht ?

Nou ik hoop nog een boel tips te krijgen! We hebben er iig super veel zin in! Als we de lsd maar vinden :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik herhaal mezelf niet graag, maar PLEASE.. gebruik de zoekfunctie.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn tip voor je eerste keer is

WEES VOORBEREID!

Dus zorg dat je betrouwbare LSD hebt, liefst getest, waarbij je weet hoeveel er daadwerkelijk op zit.

Daarnaast zou ik beginnen het in een vertrouwde omgeving te doen, en vooral met mensen die je compleet vertrouwd, waarbij je je goed voelt. Je kan gerust de buurt buiten verkennen, maar ga geen gekke dingen doen :grin:. Mijn ervaring met LSD is dat het buiten gewoon het leukst is. Vooral het idee een missie te hebben en een eigen avontuur beleven is geweldig. Maar doe het vooral stap voor stap en in een bekende omgeving. Dit kan frustraties voorkomen :smoke:

En vooral: neem je tijd. Zorg dat je geen tijdslimiet hebt of afspraken op dezelfde dag. Vermijdt confrontaties met de "normale wereld" (zoals een fysio die spontaan langskomt :mrgreen: ).

Ook moet je niet bang zijn voor wat er zou kunnen komen. Laat het lekker op je afkomen en neem desnoods wat minder om mee te beginnen, en als je denkt het aan te kunnen kun je altijd (niet te lang mee wachten natuurlijk) wat bijnemen. Maar probeer open te staan voor de dingen die gebeuren. Dit is in principe ook niet zo moeilijk want je weet wel dat je aan het trippen bent en dat het ook weer zo voorbij is. Dat fabeltje van het blijven hangen in een trip of mensen die van een brug afspringen gebeurt alleen bij extreme gevallen, mensen met aanleg voor een psychose die dan weer getriggered wordt door de LSD. Of in combinatie met bijvoorbeeld teveel alcohol (waar ik zelf nooit geen problemen mee gehad heb eerlijk gezegd).

Maargoed boven alles, geniet er gewoon van en er kan eigenlijk niks gebeuren :wink:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bedankt man sietse!! Goede tips voor geruststelling :wink:...

Een goede rustige omgeving moet goed te regelen zijn en dat gaat ook wel goed komen... Vaak zeggen mensen dat je bij dit soort drugs iemand erbij moet hebben die nuchter is en evt. gerust kan stellen... Is dit niet echt nodig als je al vaak paddo's op hebt ? Is het veel heftiger of enigsinds vergelijkbaar?

Raak eigenlijk ook verdwaald met dat spul op? Ik heb al een paar keer gehad met paddo's dat ik dingen in me eigen buurt echt niet meer kende en ik echt met veel pijn en moeite me huisje terug kon vinden :P

In dat blijven hangen en zelfmoord plegen enzo geloof ik toch niet... Ik heb nooit dat ik me kut voel met drugs alleen maar super blij :).

Wat bedoel je precies met een missie eigenlijk?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga even al je vragen beantwoorden vraag voor vraag.

Lsd lijkt wel een beetje op paddo's qua werking. Het is moeilijk of zelfs onmogelijk om te zeggen welke van de twee sterker is. Lsd duurt veel langer en is over het algemeen iets visueler, met mooiere detailvollere visuals, en meer patronen in fellere kleuren, en dingen bewegen meer.
Verder vind ik het mentaal weer wat rustiger dan paddo's. Paddo's zijn vaak erg verwarrend en bij lsd valt dat eigenlijk heel erg mee.

Een deel van de trip naar buiten gaan is sowieso heel erg aan te raden; buiten trippen is heerlijk. Binnen ook wel. Het heeft allebei wel wat. Ik ga elke trip meestal naar buiten. Van lsd krijg je ook wat energie dus het rondlopen is dan erg prettig.

Er is niet echt gevaarlijke nep LSD. Er past onzettend weinig anders dan LSD op een zegeltje, dus als je zegels hebt, is de kans dat het vervuild is vrijwel nihil. Het is óf LSD, of het is gewoon een stukje papier. Er bestaat wel een (heeeel zeldzaam) stofje genaamd DOB dat ook op zegels past maar dat komt in nederland vrijwel niet voor.
Je hebt dus óf LSD, óf papier zonder LSD. Wel is het handig te testen als dat kan zodat je de sterkte weet. Een goede eerste trip is denk ik tussen de 50 en 150 ug. Als je eenmaal wat gewend bent is tussen de 150 en 300 ug goed (vind ik dan).
[/b]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."