Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD, speed en RSI

LSD, speed en RSI

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik met meer regelmaat LSD; in de zomer deed ik het om de 2-3 weken en nu om de maand, en ik heb nog nooit ergens last van gehad terwijl ik als ik thuis ben altijd achter mijn computer zit. Ik denk dat het dus óf aan je computer óf aan de speed ligt. Of de combinatie.
t
tripnymfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds een paar weken heb ik last van RSI-achtige klachten. En vraag me sterk af waar het precies vandaan komt. Voor mijn werk zit ik veel achter computer, maar dat deed ik tijdens mijn studie ook al.
Daar zal het wel mee te maken hebben, maar toch vraag ik me af of er misschien een verband is met drugs.
Ik gebruik ongeveer 1 keer per maand LSD en 1 keer per week klein bommetje (0.15).
Dat doe ik nog niet zo lang en NU ontwikkel ik RSI.
Mijn vriend die ook af en toe van de pep en LSD snoept, al veel langere tijd, heeft ook last van RSI en tunnelsyndroom (verdoofd gevoel in vingers).

mIsschien is het gewoon toeval, maar wil graag weten of meer mensen zich hierin herkennen.
DUS: zijn er meer mensen die last hebben van verdoofd gevoel in vingertoppen, of rsi klachten en pep en lsd gebruiken?

ps: de LSD gebruik ik zo sporadisch en altijd zo weinig dat ik eerder denk dat het aan de pep ligt. Dus eigenlijk had ik deze topic onder speed moeten plaatsen.
ps2: ik ben niet van plan te stoppen, want heb een behandeling gevonden tegen RSI die goed werkt. Ben alleen benieuwd, naar jullie ervaringen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat verdoofde gevoel in de vingers kan te maken hebben met het missen van bepaalde vitaminen. Ik geloof dat het B12 was, maar correct me if I'm wrong. En als ik een periode wat meer speed gebruikte dan normaal, kreeg ik ook vreselijk last van mijn spieren, kramp etc.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De computer is natuurlijk een logische oorzaak voor je RSI, en dat kan ook pas na vele jaren computeren komen. Helaas heb ik er nu ook last van.

Door speed schijn je wel gevoeliger te kunnen worden voor ontstekingen.

Bezoek eens een huisarts zou ik zeggen. Hoe eerder je het aanpakt, hoe sneller je er van af komt.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
tripnymf zei:
ps2: ik ben niet van plan te stoppen, want heb een behandeling gevonden tegen RSI die goed werkt. Ben alleen benieuwd, naar jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...

Tell me! want ik ga kapot van de RSI! :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcp zei:
tripnymf zei:
ps2: ik ben niet van plan te stoppen, want heb een behandeling gevonden tegen RSI die goed werkt. Ben alleen benieuwd, naar jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...

Tell me! want ik ga kapot van de RSI! :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ook, en als de behandeling anders is dan van de PC wegblijven wil ik het ook weten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."