#1
Ik gebruik met meer regelmaat LSD; in de zomer deed ik het om de 2-3 weken en nu om de maand, en ik heb nog nooit ergens last van gehad terwijl ik als ik thuis ben altijd achter mijn computer zit. Ik denk dat het dus óf aan je computer óf aan de speed ligt. Of de combinatie.