#1
teebo zei:ik geloof graag dat er spirituele dingen zijn maar helaas blijkt alles een oorzaak te hebben.
Hmm, ik ben het daar niet bepaald mee eens. Denk maar eens aan het einde van de ruimte. En waarin de ruimte zich dan zou moeten bevinden. En waar deze naar toe beweegt?
