Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + Penta's? (MDMA + Speed)

LSD + Penta's? (MDMA + Speed)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me af,

Zaterdag wil ik acid gaan doen,
overdag acid, en later op de avond een pilletje.
Kan het tegen die tijd?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja hoor, dat kan.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is geen probleem hoor, de combo van lsd en mdma is te doen (heb ik in ieder geval gelezen op het forum, heb zelf nog nooit acid gedaan)
Het is me wel een keer aangeboden toen ik 16 was (maar toen vond ik mezelf te jong voor psychedelische drugs zoals LSD, ik had wel paddos gedaan)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, dat is mooi dan.
Ik zal er wel even een trip reportje over schrijven,
jullie horen het wel ^^

Bedankt :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus ben je nou van plan om een candy flip te maken? Of begin je smorgen met je acid en savonds pas met je pilletje? Uit ervaring kan ik je vertellen dat wanneer je die MDMA neemt als je al aan het uit trippen bent, de MDMA volledig overheerst en je dus geen trippy dingen meer beleeft. Naar mijn mening zonde van de acid. Als je een candyflip wil maken kun je beter in het begin je pilletje pakken, en om de 4 uur bij pakken. Wel licht doseren, anders gaat het je niet lukken het zo lang te rekken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Dus ben je nou van plan om een candy flip te maken?
Klik om te vergroten...
Nibiru zei:
overdag acid, en later op de avond een pilletje.
Klik om te vergroten...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar het kan toch dat ie het wel van plan is maar denkt dat het zoveel later ook nog kan om die flip te maken? Ik vroeg het me gewoon af, stel dat ie wel zo denkt, dan staat ie voor een lullige verrassing. Dus ik dacht ik zeg het even.

Maar als je dus gewoon na die acid lekker wil stuiteren op een pilletje kan dat prima, het overheerst bij mij volledig als ik het zoveel later doe, dus heb je gewoon een normale MDMA trip. Alleen merkte ik dat het love gevoel wel wat sterker was dan normaal. :hearteyes:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was ZO geweldig..
Alle plaatjes kwamen tot leven, zelfs grote muurschilderingen van vlinders en gras en bloemen, kwamen tot leven, er kwam wind langs,

En toen kwam echt 1 van de ziekste dingen,
we gingen dit filmpje kijken: http://www.youtube.com/watch?v=vogf41WVNfE&fmt=18

De plaatjes kwamen tot leven, ik kon NIET geloven dat het geen filmpje was.
Het zijn trouwens ECHT plaatjes die je op lsd moet zien, misschien hou je niet van de muziek, maar t werd allemaal zo episch. De draak kwam tot leven, de ridder met t zwaard ook, het eerste plaatje zag ik gewoon boten voorbij gaan, wind zien gaan, en in t midden een paar van die wijze ''superbeings'', die telepatisch tegen me praatte.

Ik heb regenboog geproefd, alles was ''regenboog''.. regenboog kleuren overheerste alles, een vriendin van me straalde licht uit, ze zag er echt zo wijs uit enzo..

Na 5-6 uur lsd trippen nam ik me Penta (Mdma + speed pil, vrij sterke). Toen dacht ik van: nou zal de lsd wel weg gaan, maar uiteindelijk kwam ik alsnog in een candyflip (of iets daarvan in de buurt!). Ik was niet helemaal meer overheerst door de visuals en hallicunaties, maar t was er nog wel, terwijl ik klaarwakker was, ik was helemaal bewust van de dingen die ik zag, het was ZOOOO mooi..

Het was echt de mooiste ervaring uit me leven, ik had de meest mooie en filosofische gesprekken, soms wist ik al wat mensen gingen zeggen, soms hele rare deja vu's, ik voelde me ook een soort spiritueel.

Dan nog een vraagje,
een vriend liet me wat filmpjes zien van een aantal kerels die mdma op hadde, en liet me op hun letten als ze zeg maar wegtripte even, dat ze HELE enge gezichten trokken, en toen probeerde ik t zelf, en toen bleef t soms een beetje hangen en deed ik het zonder het bewust te zijn. Heel enge gezichten trok ik, alsof ik me hoofd uit elkaar wilde trekken volgens sommige. Ik voelde me steeds beter nadat ik dat deed, toen stopte ik ermee, en bleef t weg.

Maar kortom: HET WAS SUUUUPERAMAZING!!!!
Ik ga het zeker vaker doen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."