Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDuizeligheid / misselijkheid / evenwichtsprobleem

Duizeligheid / misselijkheid / evenwichtsprobleem

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Binnenkort ga ik mijn eerste lsd trip beleven (zie ook viewtopic.php?f=5&t=25667). Het is zo dat je hele omgeving vervormt, dat alles beweegt en golft en dergelijke. Is het dan niet zo dat je daar heel erg duizelig van wordt? Dat is namelijk het eerste wat in me opkomt als ik het me probeer voor te stellen. Krijg je daar geen knallende koppijn van na een tijdje? Ik heb geen zin om met me kop boven de toiletpot te hangen namelijk.

Wat moet ik me er bij voorstellen..?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb vanacht nog lsd gedaan je gaat er niet van draaien altands ik niet
heb welus gehd dat ik direct na het wakerworden moest kotsen maar no big deal


:wave:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
Draaien doet het zeker.... Maar het is niet het gevoel van draaien, maar het beeld van draaien dat je krijgt... duizeligheid komt weinig voor :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee totaal nog nooit last van gehad en ik zie ook niet hoe dit zou moeten gebeuren. Je vóelt de visuals niet, je ziet ze alleen, en de vorm van de ruimte blijft ondanks dat die vrolijk beweegt altijd wel ongeveer op dezelfde plek, dus het is ook niet desorieenterend. Ik heb een totaal van 31 trips op mijn naam en nog nooit enige vorm van duizeligheid meegemaakt er in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."