Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHersenschade

Hersenschade

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen.

Ik moet voor een opdracht bij maatschappijwetenschappen meedoen op een forum dat een andere leerling van mijn school heeft gemaakt. Nu ben ik daar een topic gestart over de legalisatie van hallucinogenen. In mijn plan heb ik ook gezegd dat het niet bewezen is dat LSD en paddo's hersenschade opleveren. Iemand heeft me vervolgens gevraagd een paar links te posten naar onderzoeken waaruit blijkt dat het geen hersenschade oplevert. Ik heb mijn standpunt alleen maar berust op wat ik hier vandaan heb gehaald over hersenschade bij hallucinogenen. Weet iemand nog een paar links van betrouwbare instituten die hier onderzoek naar hebben gedaan? Als er staat dat alcohol meer hersenschade oplevert dan deze middelen is het al genoeg.

Ik hoop dat jullie zin hebben om dit te zoeken, want ik kan het echt niet vinden :( :( :(
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 minuut zoeken:
http://www.rivm.nl/bibliotheek/digitaal ... apport.pdf

Dat is alles wat ik hier aan ga besteden. Geen idee waarom ik die ene minuut al had gedaan maar ik had toch niets beters te doen :P


Goede quote trouwens:
Iemand die
de vangrail waarneemt als een kronkelende slang zal niet als veilige
verkeersdeelnemer aangemerkt kunnen worden.
Klik om te vergroten...
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
In ieder geval erg bedankt voor die ene minuut moeite dan. Ik ben blijkbaar niet echt goed in zoeken. En geloof me, ik doe mijn best. Je snapt niet hoe graag ik die gast op dat forum wil dissen en het kan me ook nog eens een punt extra op mijn toets opleveren :grin:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weedman94 zei:
In ieder geval erg bedankt voor die ene minuut moeite dan. Ik ben blijkbaar niet echt goed in zoeken. En geloof me, ik doe mijn best. Je snapt niet hoe graag ik die gast op dat forum wil dissen en het kan me ook nog eens een punt extra op mijn toets opleveren :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wist ook wel ongeveer waar ik moest zoeken hoor :wink:

Succes ermee :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."