#1
dernael zei:Hmmm.. Ik zou het laten, aangezien je gedurende de "crash" van MDMA toch best down kan worden. Dit in combinatie met een LSD trip kan volgens mij alleen maar vervelend en langdradig uitpakken.
Ik zou het zelf nooit in deze volgorde proberen denk ik.
Groetjes,
Dernael.![]()
De regel word vaak gebruikt hiervoor dat je ervoor zorgd dat de MDMA niet uitwerkt terwijl je op piek punt van je trip zit. Vele nemen een paar keer een beetje en omzeilen dat op die manier. Als je dat wilt gaan doen is het wel handig om je pillen of poeder vast klaar te leggen dat je niet dat nog moet afwegen etc.
Waarom men dit vaak doet omdat het anders het LSD effect niet is zoals het zijn moet, aangezien het (deels) op je zelfde receptoren in het brein werkt. En kunnen dat gevoel van het afzwakking van mdma wat een (iets) sombere trip kan maken in vergelijking. Serotonine (en dopamine?) als voorbeeld. Er is dus een kruis tolerantie, heb daar zelf weinig ervaring verder.
Wat je ook doet, geniet ervan en luister naar je lichaam