#1
Psychedelibee zei:2C-B staat wel echt bekend om zijn bodyload inderdaad. Persoonlijk vind ik het niet onprettig, maar kan me voorstellen dat je het behoorlijk irritant vind. Met LSD is er ook wel sprake van een bodyload, maar die is heel anders als die van LSD en een stuk minder heftig vind ik zelf. Met 2C-B heb ik vooral een heel zwaar lichaam en wil ik het liefste liggen. Met LSD heb ik vooral erg veel energie waardoor ik graag wil bewegen. Ik vind de LSD bodyload eigenlijk pas in de staart vaak irritant worden, aangezien ik dan te moe ben om nog echt te bewegen maar lichamelijk nog wel steeds onrustig ben.
Dat klinkt igg een stuk beter. Met de staart bedoel je het einde van de trip neem ik aan?
Psychedelibee zei:Wat bedoel je precies met rommelig en licht?
Moeilijk uit te leggen, idee dat de visuals soms erg licht waren, alsof je een beetje in de zon kijkt ofzo. Beetje onrustig ook soms, misschien was dat meer de bodyload hoor.
Psychedelibee zei:Je kunt overwegen om gewoon alleen te gaan trippen natuurlijk en dan een goede vriend te vragen om in de buurt te zijn en langs te kunnen komen als je het echt moeilijk hebt. Zet zijn/haar telefoonnummer dan wel even op speeddial, want elektronische apparaten bedienen als je tript kan nog een hele uitdaging zijn. Andere optie is natuurlijk met iemand anders samen trippen, dan heb je elkaar om op terug te vallen
Ja hier zat ik ook aan te denken, iemand op stand-by zeg maar
Psychedelibee zei:Goed dat je even wacht tot een moment waarop je alle tijd hebt en minimale zorgen. Trippen moet je niet doen als je veel aan je hoofd hebt. Als je onervaren bent heb je een groot risico hierdoor in een bad trip te komen namelijk. Als je wel ervaren bent is het gewoon zonde, want dan wordt je trip beheerst door alledaagse zorgen die helemaal niet interessant zijn om tijdens een trip te herleven. Ik heb zelf ooit 1 keer de fout gemaakt om op vrijdagavond na een drukke werkweek te gaan trippen, die hele trip ging dus over nietszeggende werkgerelateerde zaken.
Snap ik, wil er ook goed te tijd voor nemen zeg maar. Wat vind je zelf het beste dan? Overdag of s avonds? Ik had de 2cb tegen schemering gedaan en baalde toch wel een beetje dat het nog zo licht was.