Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD nog goed: 1,5 jaar in koelkast

LSD nog goed: 1,5 jaar in koelkast

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PakTaxiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet onderschatten kan gewoon zijn dat ze nog sterk zijn, heb ik een x gehad, zegels waren volgens de info op df niet meer werkzaam. Nam iets meer dan normaal en ik ben nog nooit zo hard gegaan in me leven.
d
dondersteenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Allemaal,

Ik heb 1,5 jaar geleden lsd zegels gekocht. Deze heb ik nog niet allemaal gebruikt.
Ik vroeg me af of ze nog werken. Bewaringswijze:
- In plastic verpakking
- In tuppreware potje
- In de koellkast.

Zouden deze veel ingeboet hebben qua werking?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het ook luchtdicht is en er daardoor geen ijskristallen zijn moet het nog prima werken! Liefst in aluminium folie ook verpakt. Ivm licht , is een gevoelige stof zoals je weet.

Geniet ervan , het weer is er perfect voor :hearteyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben bang dat er weinig LSD meer over is. Je hebt ze namelijk niet lucht en licht dicht verpakt als ik het zo lees. Jammer, want zoals je ze verpakt hebt had je ze beter buiten de koelkast kunnen bewaren.

Probleem is dat de koelkast een nogal natte plek is, evenals de vriezer. Het heeft alleen zin LSD gekoeld te bewaren als je dat ook volledig luchtdicht doet door het te vacumeren of in een strijkzak te stoppen. Anders komt er vocht bij en dat is veel problematischer dan temperatuur. Gripzakjes en de meeste andere plastic verpakkingen laten gewoon lucht en vocht door helaas.

Je kunt ze gewoon nog proberen natuurijk, maar waarschijnlijk zal de potentie flink zijn afgenomen en als je pech hebt is er zelfs niks meer van over.
d
dondersteenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi,

Ik heb er een half jaar geleden nog een halve zegel van genomen en die werkte toch nog heel goed. Ik begrijp inderdaad dat vocht een probleem kan zijn. ze zitten niet luchtdicht verpakt maar wel in een afgesloten doos in een plastic zakje in de groentenbak onder aan de koelkast.

Maar ik ga er binnenkort nog eens eentje van proberen. Ik laat wel weten in hoeverre ze nog werkzaam waren.
d
dondersteenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit topic geeft me hoop :grin:

https://drugsforum.nl/threads/zijn-mijn-zegels-nog-goed.25271/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."