Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD na flurazepam , valium en bromazepam , yes yes again

LSD na flurazepam , valium en bromazepam , yes yes again

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ,
aweer mijn kont verbrand , ik heb zaterdag en zondag flink aan de benzo's gezeten.
Ik heb zeker 10 flurazepams genomen van 27, mg ... heb daar gedurende de nacht tien van gesnoept
en ook nog zeker 16 bromazepams van 6 mg en 2 valiums van 5 mg ... voor de leek is dit onverantwoord ,
maar blijkbaar heb ik toch nog tolerantie van vroeger misbruik (ps alles is dokterskwaliteit)
Nu baal ik omdat ik de halfwaardetijden zit te googlen, de bromazepam en valium valt best mee
maar als ik de halfwaardetijd van de flurazepam mag geloven (40 -250 uren ) baal ik verschrikkelijk !!!!
das 13+ zoveel dagen dat ik geen psychedelica kan doen ...

Na wat research weet ik vooral dat de werkzame metabolieten oa desalkylflurazepam zo lang actief blijven....
Nu vraag ik me af of deze metabolieten fucken met psychedelica of ik gewoon na de 40 uur van de gewone flurazepam werking al weer zou kunnen trippen?
OF MOET ik de volle 14 dagen op de blaren zitten, ik wou nu net een paar weken wekelijks trippen... en dit verhindert men mooie pre zomer plannen....
aaaah fucking benzo's , zou best kunnen dat ik hiermee kap, na dit akkefietje ,het verhindert zoveel moois

Gegroet vrienden en hopelijk weet iemand raad
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mss een rare vraag maar moest ik nu eens stevige pep halen, zou dat niet veel van die benzooi neutraliseren zodat ik nadat de pep uitgewerkt en geincasseerd is qua kater alsnog eerder kan trippen dan die 14 dagen
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#3
pep werkt bij mij als een benzo neutraliser , maar kan ook illusie zijn natuurlijk
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychedelic23 zei:
aaaah fucking benzo's , zou best kunnen dat ik hiermee kap, na dit akkefietje ,het verhindert zoveel moois
Klik om te vergroten...
Ik zou gewoon kappen met benzo's als ik jou was. Niet alleen vanwege het feit dat je niet zou kunnen trippen, maar vooral vanwege je gezondheid. Blijkbaar kun je benzo's niet gewoon gebruiken en ze alleen misbruiken, dat moet je gewoon niet willen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychedelic23 zei:
Mss een rare vraag maar moest ik nu eens stevige pep halen, zou dat niet veel van die benzooi neutraliseren zodat ik nadat de pep uitgewerkt en geincasseerd is qua kater alsnog eerder kan trippen dan die 14 dagen
Klik om te vergroten...
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet je hopelijk zelf ook wel. Pep heeft een tegenovergestelde werking aan benzo's maar dat betekend nog niet dat ze daarmee sneller uit lichaam zijn...
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok maar ik grijp er soms naar bij problemen, dat heb je goed tussen de regels gelezen, nuja, eentje ofzo voel ik niks van h
oe sterk ook door men verleden, ik blijf die tollerantie houden, maar bedankt voor je advies
ga het zeker ten harte nemen psychedelicbee, ik wil eigenlijk gewoon bij psychedelica blijven. ik misbruik ze, om out te gaan als ik er even niet wil zijn door extreme thuissituatie
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
allemaal waar wat je zegt , en ik heb geen mate met pep, dus drie a vier nachten doorhalen, zou zeker mijn dip uitvergroten dan op de trip zucht
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychedelic23 zei:
ik misbruik ze, om out te gaan als ik er even niet wil zijn door extreme thuissituatie
Klik om te vergroten...
Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar daarmee los je je problemen niet op in ieder geval. En komen dit soort dingen dan niet dubbel zo hard terug op psychedelica?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja maar daar geniet ik van , omdat ik ze dan in perspectief plaats, verwerk en loslaat.
Benzo's leggen tijdelijk een mooi wollen dekentje over de feiten en de dag nadien ben je lekker loos door de katerige zen die je even dan alles doen vergeten... maar t'explodeert dan op stevige zegels en met een fikse huilbui en een schaterlach verwerk jet , duw je op de reset button en gaat je leven verder met een gegroeide versie van jezelf.
Ik hou van bad trips, omdat dat de goede zijn, de schop onder mijn kloten die me vooruit helpt , een psychedelische masochist zou je me kunnen noemen .
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar van die benzooi's wil ik af ja, binnenkort daar mss eens ngroot verhaal over typen in het verslavingsforum.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychedelic23 zei:
maar van die benzooi's wil ik af ja, binnenkort daar mss eens ngroot verhaal over typen in het verslavingsforum.
Klik om te vergroten...

Erg veel respect dat je al dat plan hebt. Ik wens je alle goeds toe. Ik kan erover mee praten...
En niet te snel afbouwen.. De Ashton Manuel is je vast bekend.

Succes , en veel geluk!


PS had zelf nooit problemen met flura en LSD kan aan mij liggen maar waren geweldige ervaringen (lucide dromen en compleet onder controle houden voor uren wat wel dagen leken) Wauw :hearteyes:
Never mind alleen voor de 'diehardtrippers' denk ik.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
owla bedoel je dat flura en lsd goed combineren ? De visuals kan ik goed geloven maar wat ivm de diepgang, vlakt de emotie niet af? de diepere inzichten?
Ik vond als ik 48mg bromas nam de voorgaande zondag ( zie vorige post ) en dan de dinsdag omstreeks 16 uur de acid nam ik ook een leuke synergie ervaarde,
wel maar aan te raden voor mensen met tolerantie voor bromazepam en LSD natuurlijk , anders zou het een ander verhaal zijn,
de flurazepam bedoel je hee? hoeveel nam je dan en met hoeveel tijd tussen van beiden zowel van de acid of de flura,
ik heb nu vannacht tien tabletten flura van 27mg gekeldert...maarja jammergenoeg ook 96 mg bromazepam en 10 mg valium...
de grote klote is dat als ik zou willen wachten tot al de metabolieten weg zijn ik 13 dagen moet wachten voor hofmanns goud te nemen , diepe zucht ! En ik wil het rapport van men dochtertje vieren enz net voor de vakantie begint en nu ze nog bij haar mama is... dus das balen, want ik trip nooit met een kind in de buurt.
En ja ik wil zkeer van de benzo's af, ik ben al van de trap gedonderd van 7 bromazepams en 2 mg valium retards, die synergie heeft me zwaar doen black outen, achterna nog op salontafel gevallen, tanden kwijt, lip genaaid en hersenschudding , spoed binnen, en ook zat er nog vanalles anders in men bloed die ze gelukkig niet detecteerden, maar dan had ik men lesje wel geleerd.... maar door extreme stress nu sluipt de benzooi er weer in,
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PS Afbouwen en withdrawal van benzo's heb ik al momenteel doorstaan , geen pretje, wel telkens gelukt.
Maar nu neem ik ze slechts af en toe maar wel in monsterdosissen zodat ik ntijdje verzadigt ben, zodoende moet ik nu gelukkig niet afkicken .... heb geen zin in weken slecht slapen en overal dreiging voelen en verklamde spieren en nachmerrie's die me doen ontwaken badend in het zweet
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
PS had zelf nooit problemen met flura en LSD kan aan mij liggen maar waren geweldige ervaringen (lucide dromen en compleet onder controle houden voor uren wat wel dagen leken) Wau
Klik om te vergroten...

mag ik je vragen hoeveel fluna je dan deed, en hoeveel er nog actief was tijdens de acid, kwestie van het juist te hebben zoals met een candy flip, ik wil de sweet spot als ik zoiets probeer.

En een tweede vraagje wast is naar jou gevoel de halfwaarde van fluna, ik lees vanalles van 40 tot 250 uur, zodat ik nbeetje kan berekenen.

en wees gerust een die hard tripper ben ik, hihi

Grtz
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychedelic23 zei:
owla bedoel je dat flura en lsd goed combineren ? De visuals kan ik goed geloven maar wat ivm de diepgang, vlakt de emotie niet af? de diepere inzichten?
Klik om te vergroten...

Hangt echt af van je tolerantie van benzo's. Ik nam toen circa 90-120mg flurazepam dagelijks (met een dijk van een tolerantie), op een gegeven moment kon ik een week op vakantie zonder afkick te krijgen best bijzonder eigenlijk en zorgelijk... dan merk je weer hoe de halfwaardetijd zich opbouwt....
Als ik LSD deed icm benzo's wat toen dagelijks was , minderde ik wel om zoals je aangeeft meer bij de emotie te kunnen komen.

psychedelic23 zei:
mag ik je vragen hoeveel fluna je dan deed, en hoeveel er nog actief was tijdens de acid, kwestie van het juist te hebben zoals met een candy flip, ik wil de sweet spot als ik zoiets probeer.
Klik om te vergroten...

Ik gok 30mg-60mg maar zie dat als 10-20mg diazepam dat doet niet veel als je wat gewend bent zoals we beide blijkbaar zijn :confused:mile:

Veel plezier en wat betreft de monsterhoeveelheden , probeer dat niet te doen je situatie klinkt zorgelijk namelijk indien gemixt met iets *verkeerds* en je kan er niet meer over praten...
Carefulll man!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahaha goede tip tijdloos, blijkbaar houden we van dezelfde snoepjes, ik denk dat het nbeetje balans is, zoals leary eens in een boek zei, de master die zen bewustzijn click clack deed zoals een lichtschakelaar...eerst met de acid alle toeters en bellen aanleggen, en dan wil je ook wel es lekker prikkelloos wegsoezen op de sofa...met een liefst tamelijk euforische benzo ...wegdeinend naar het absolute niks.
Ja je bent een connaisseur :)
Jammergenoeg moet ik nu van in het begin al tegen de 120 mg flurazepam achterover kegelen om out te gaan... nu ja mss doet het wel iets voor recreationele waarde... da kan best. Nog niet geprobeerd.
Voor 1 of andere reden hou ik meest van broma, maar dat is wrs omdat ik flunitrazipam nog niet getest heb.... men doc zou ze mss voorschrijven ... maar welke smoes ik zou aanwenden weet ik nog niet.
Nu goed back on topic , ik zit te wachten tot ik die goede zegels weer kan proberen... zodat de kleuren in men woonkamer van dof naar hyperfluo gaan ...
De monsterhoeveelheden moet ik idd stoppen, das vaak als ik in hectische shit raak , slechte vluchtgewoonte, maar door de lsd heb ik volledig inzicht in men gedragingen zelfs de meest bizarre .... en men vriendin heeft ook allerlei opiaten liggen wil ik er daar nog npaar tegenaan kegelen in een vlaag van woede en zinsverbijstering en dan zou het wel es daag met dat handje kunnen zijn. Mooie tip gaf je me daar
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoop alleen maar dat psychedelic23 nooit aan het verkeer deel neemt....... Met zoveel benzo's in je donder lijkt dat mij niet veilig. En ik bedoel voor de medemens.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelica met benzodiazepines is lekker alleen een pak verslavender dan benzodaizepines op zichzelf in mijn ervaring. Benzodiazepines neutraliseren wel zoals al genoemd het introspectieve aspect van psychedelica.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#19
zeker, benzo's zijn voor mij een venijnige valkuil om veel meer dingen te gebruiken die ik nuchter nog met geen tang zou pakken. bv pep , de keren dat ik om piep reed door de sterke angstwering van een vier a vijftal benzo's , met in men achterhoofd je kan lekker all the way gaan gozer want je krijgt jezelf down met de angstremmers lang voor de para intreed,... idem met acid doses , zo kan je verkennen als je eens het dubbele neemt wat voor visuals dan komen, vooraleer je et dan eens met een nuchter bewustzijn waagt. verwar het niet met chicken trippen, want het is de sterke angstremmer die dan dergelijke beslissingen neemt.... veel dingen lijken dan een goed idee, lekker ruzie gaan zoeken bij iemand die je jaren geleden eens nloer draaide of hard rijden met de wagen ... je vervaagt je grenzen , in het verkeer , met riskante drugsoorten , heb ook al vaak gelezen in artikels dat je bv in ierland degenen de kost nie zou willen geven die een levenslangje uitzitten door de combo drank en valium.... je gaat voor niemand uit de kant , maakt overal drama, ...nbeetje de onverschrokkenheid van patrick haemers toen ie al die geldtransporten overviel volledig met een superman gevoel van wat columbiaans goud overviel, zonder dat ie zelf maar zen gatkaken toekneep van angsteloosheid.
Te diep je angsten onderdrukken , is kandidaat zijn voor een darwin award , vroeg of laat zieje geen gevaar meer.
Toen ik alle dagen ziekelijk hoge adrenaline gehaltes in men bloed had van efedrinemisbuik had ik soms drie dodelijke ongevallen op het nippertje op een dag, je moet nu eenmaal nbeetje angst voelen of je helpt jezelf vroeg tussen zes plankjes voor een stomme macho trip waar je van glundert oordar je vriend de passagier dluid zat te applaudiseren,
heb met alles de grenzen opgezocht, maar vind benzo's, en dan speed de gevaarlijkste omdat je plots over een grens heengaant waarin je de waarde van je leven niet meer inschat omda de roes v de kick dan alles is waar het om draait.
Less is more, zoek de grenzen niet op, ik heb geluk gehaden nog een kans gekregen mss om hier nu anderen te waarschuwen voor de gevaren die in sommige grensvervagende drugs zitten. Een beetje acid ja indien je de sterke geest had, de occasionele benzo bij lijden van een sterfgeval of extreme slapeloosheid ok, maar kids, nu lijk een oude zeur, maar sommige grenzen opzoeken gaat je in de ravijn doen tuimelen, ziezo men nek kraakt weer van dit te typen van men befaamde bijna dood traptuimelpartij.Ik lachte als een spast met men gescheurde lip op de spoeddienst, ook zat er wat acid in men bloed en dan kreeg ik een adrenalineshot omdat ik niet aanspreekbaar ben, wel die nacht ben ik nog aan 220 km per uur benzo's weest halen om te kunen ronken als een beer, terwijl ik nhersenshudding had en verboden was slaapmedictie te nemen.... maar ik deed men zin, de roes was belangrijker dan het leven op dat moment... dat doet misbruik met je, tot je nvaag verhaal bent npaar jaar later over ngek zonder remmingen. Neen er is meer int leven, schaam me dat ik nu door tegenslagen toch weer greep naar het oorkussen van de duivel, dat die grijze haren maar snel komen. soms ben je doorspekt van de zelfkennis en gaje toch nog dat zeldestructief duivelje voelden, is het balansen die men zoekt, moet je dark side soms boven na perioden van lange voorbeeldige levenslopen, draaien we soms in cirkels terug naar het oude om er diepere waarheden in te zien? wie zegt het allemaal, de mens ins nraar beestje, soms zoekt ie effe de duisternis op omdat ie weet dat ook daar leraars zijn. nsoort drugsmachochisme ofzo, ik kan hier nog uren doorgaan met gelijkaardige verhalen maar das voor men memoires later

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."