Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Helaas heb ik sinds mei 2012 de ziekte van Crohn, maar probeer ik toch te experimenteren met verschillende drugs. Ik heb een half jaar geleden voor het eerst (en overigens ook de enige keer) truffels op. Hierbij ging ik knock en kreeg ik een semi-badtrip. De reden hiervoor zal waarschijnlijk geweest zijn dat truffels redelijk zwaar op je maag vallen net zoals spacecake, waarbij ik ook bad ging. Tot nu toe is het enige van wat ik geprobeerd heb (Wiet, hasj, truffels, spacecake) dat nog nooit is fout gegaan: Wiet en hasj. Ik blow nu bijna een jaar en merk enkel positieve veranderingen i.c.m. mijn ziekte, vooral bij wiet. Nu mijn vraag aan jullie is: Zou LSD mogelijk zijn i.c.m. de ziekte van Crohn, desnoods in een kleinere dosis. Het is namelijk iets wat ik graag zou willen proberen omdat DMT weer opeens een veel grotere stap zou zijn als tripmiddel. Misschien dat er mensen zijn die het hebben geprobeerd die ook de ziekte van Crohn hebben? Ik weet niet of jullie iets aan de volgende informatie hebben maar misschien wel: Medicijnen die ik gebruik: -Infliximab (Remicade) -Vitamine D ampullen (Officieel gezien is het medicatie... Zal helemaal niks uitmaken.) Infliximab is een redelijk zwaar medicijn, maar alcohol en roken is ermee gewoon toegestaan. Groeten uit Tilburg Niels."
"Ik heb vandaag mijn infuus weer naar binnen dus over 2 weken zou dan ideaal zijn! Dan is me lichaam er weer aan gewend en zou ik geen klachten moeten hebben. Maar als ik het dus goed begrijp moet ik hem dus onder mijn tong leggen, maar wanneer komt dan het punt dat ik hem weg zou moeten halen want normaal gesproken zou de zegel oplossen? Even een korte vraag tussendoor, is bij pakken mogelijk bij LSD?"
"Dat zullen we dan maar eens gaan proberen binnenkort! Bedankt voor de informatie!"
"Sorry voor de bump, maar misschien heeft hij of iemand anders hier nog iets aan i.c.m. ziekte van Crohn. Ik heb zelf ook ziekte van Crohn en het mooie aan deze wereld is: Iedereen is anders. Ik blow zelf nu bijna een jaar en merk totaal geen verslechtering. Er zijn zelfs onderzoeken lopende dat dit aan een herstel kan meewerken. Maar goed, het gaat hier over truffels. Ik heb een half jaar geleden truffels gedaan en moet zeggen dat het MOGELIJK is, maar het is wel gevaarlijk. Wat er bij mij namelijk gebeurde was dat ik knock ging voor meerdere uren. Overigens had ik daardoor wel een van de beste trips die je kan hebben zodra je vergeet dat je knock bent. Het is raar om knock te zijn als je aan het trippen bent maar ook heel speciaal. Wat ook het geval is dat het natuurlijk ook compleet verkeerd had kunnen aflopen. Gelukkig was dit niet het geval en schoot ik na een paar uur opeens recht op alsof ik iemand wilde laten schrikken. Het waren geen sterke truffels maar op zich wel een sterke dosis: Space shuttles 15 gr."
"Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden maar dat komt het dichtste bij. Ik had namelijk geen controle meer over mezelf en dan ook gewoon totaal niet meer. Niet eens of me ogen open of dicht moesten. Ik kon niks maar ik hoorde af en toe wel stemmen. Achteraf bleken die stemmen echt te zijn dus kan ik niet compleet knock out zijn geweest, toch? Maar wat was het dan wel... In ieder geval na mijn ervaring met anderen te hebben vergeleken (ik ken mensen die 20g van de sterkste pakken, dat zie je mij niet doen...) bleek ik een heel heel hevige trip te hebben gehad. Niet alleen vervormde mijn beeld maar zag ik dingen die je eerder bij DMT zou verwachten. Ik ervaarde (tenminste zo leek het) het effect van een andere drug... Ik had 15gr van space shuttles wat redelijk lichte truffels zijn en qua hallucinaties niet heel erg zijn... Of dit door me ziekte komt? Ik denk het wel want dit is voor mij echt iets waarvan ik nog nooit gehoord had. Of ik het erg vond? Nee, totaal niet. Ik heb mezelf op een andere manier leren kennen en hoorde van mensen die me goed kenden maar niet van dit af wisten dat ik als mens positief veranderd was. Mocht je dit willen nabootsen zorg dan dat iemand je in de gaten houdt... Stel je gaat knock is het geen ramp zolang je normaal ademt e.d. Ik ben van plan deze maand LSD te doen. Ik zag dat je hier ook over bezig was. Zodra ik het heb geprobeerd zal ik het je laten weten."
"Ik ben zelf ook van mening dat een badtrip niet zo zeer slecht hoeft te zijn. Ik had mijn eerste keer truffelen een redelijk erge badtrip. Ik kotste en ik ging knock voor meerdere uren. Sinds die ervaring heb ik een compleet andere gedachtegang gekregen onder andere ook door de dingen die ik heb gezien terwijl ik knock was. Ik heb mezelf veel beter leren kennen en ik sta nu totaal op een andere manier in het leven. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik je een bad trip aanraadt het had redelijk fout kunnen aflopen... Ik ben het met je eens over (Hoe Pandan het noemt) het "masker" wat je voor je zou houden. Als ik met vrienden truffel, of zij doen het terwijl ik er nuchter bij zit dan is prioriteit nummer 1 dat je elkaar laat doen wat diegene wil doen en ze bijvoorbeeld niet gaat uitlachen om iets wat hij zegt en/of doet. Ik denk dat truffelen een goede manier is om jezelf maar ook anderen beter te leren kennen. Je komt oog in oog te staan met sommige angsten die je hebt maar tegelijk werk je er op die manier ook aan om ze inderdaad te overwinnen."