Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd naeffecten

Lsd naeffecten

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
Lsd duurt veel langer dan mdma, en als je om 8 uur 's avonds begint ben je aan het trippen tot 8 uur 's ochtends. Daarna kun je nog best een dag ofzo 'na-effecten' merken.
G
GiannilocoLid
Goeiedag vrienden

Ik ga deze avond voor de eerste keer lsd nemen. Ik denk dat ik begin met trippen rond 8. Mijn ouders zijn rond 2 thuis maar ik ga dan gewoon in men bed liggen en denken over het leven in de hoop dat ik nog wat slaap vat. Maar nu vroeg ik me af als je bij lsd naeffecten hebt. Bij mdma heb ik de dag erna veel bijwerkingen omdat ik hogere dosis gebruik maar heb je bij lsd ook van die bijwerkingen of ben je gewoon normaal?
Alvast bedankt
f
fubyLid
In een eerder door jouw gestart topic is al aangeraden dat je de dag erna beter een dagje vrij kunt nemen. Dit zou de vraag al beantwoord moeten hebben.

Zelf heb ik geen ervaring met lsd dus wat de na effecten precies zijn kan ik niet delen. Ik verwacht zeker een afterglow maar, dit was ook al genoemt in een van je eerdere topics.
G
GiannilocoLid
fuby zei:
In een eerder door jouw gestart topic is al aangeraden dat je de dag erna beter een dagje vrij kunt nemen. Dit zou de vraag al beantwoord moeten hebben.

Zelf heb ik geen ervaring met lsd dus wat de na effecten precies zijn kan ik niet delen. Ik verwacht zeker een afterglow maar, dit was ook al genoemt in een van je eerdere topics.
Klik om te vergroten...

Ik heb morgen vrij... wou alleen weten als er visueel of mentaal naeffecten zijn want daar zijn geen duidenlijke antwoorden op gegeven.
G
GiannilocoLid
Fool zei:
Lsd duurt veel langer dan mdma, en als je om 8 uur 's avonds begint ben je aan het trippen tot 8 uur 's ochtends. Daarna kun je nog best een dag ofzo 'na-effecten' merken.
Klik om te vergroten...

Ik weet dat het langer duurt maar als ik mdma inneem dan zie je qua uiterlijk ook dingen aan me: vermoeid, rode lippen, strakkere kaak. Nu vroeg ik me af als je ook zo bijwerkingen van lsd hebt.
B
BasvanHovenLid
Je krijgt van LSD grote pupillen

Gianniloco zei:
rode lippen
Klik om te vergroten...

Wat voor drug krijg je rode lippen van?
G
GiannilocoLid
BasvanHoven zei:
Je krijgt van LSD grote pupillen

Wat voor drug krijg je rode lippen van?
Klik om te vergroten...

Ja ksnap wat je bedoeld maar van mdma kga ik op men loopt bijten dus krijg ik rode lippen...
F
FoolLid
Gianniloco zei:
Ik weet dat het langer duurt maar als ik mdma inneem dan zie je qua uiterlijk ook dingen aan me: vermoeid, rode lippen, strakkere kaak. Nu vroeg ik me af als je ook zo bijwerkingen van lsd hebt.
Klik om te vergroten...
Dat soort effecten krijg je wel van lsd, maar in veel mindere mate dan bij mdma. Het grootste bereikbare verschil is dat je tijdens de trip je vaak wazig gedraagd, maar dat is wel over na een uurtje of 8-12.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."