Lsd duurt veel langer dan mdma, en als je om 8 uur 's avonds begint ben je aan het trippen tot 8 uur 's ochtends. Daarna kun je nog best een dag ofzo 'na-effecten' merken.
In een eerder door jouw gestart topic is al aangeraden dat je de dag erna beter een dagje vrij kunt nemen. Dit zou de vraag al beantwoord moeten hebben.
Zelf heb ik geen ervaring met lsd dus wat de na effecten precies zijn kan ik niet delen. Ik verwacht zeker een afterglow maar, dit was ook al genoemt in een van je eerdere topics.
Lsd duurt veel langer dan mdma, en als je om 8 uur 's avonds begint ben je aan het trippen tot 8 uur 's ochtends. Daarna kun je nog best een dag ofzo 'na-effecten' merken.
rode lippen
Je krijgt van LSD grote pupillen
Wat voor drug krijg je rode lippen van?
Dat soort effecten krijg je wel van lsd, maar in veel mindere mate dan bij mdma. Het grootste bereikbare verschil is dat je tijdens de trip je vaak wazig gedraagd, maar dat is wel over na een uurtje of 8-12.Ik weet dat het langer duurt maar als ik mdma inneem dan zie je qua uiterlijk ook dingen aan me: vermoeid, rode lippen, strakkere kaak. Nu vroeg ik me af als je ook zo bijwerkingen van lsd hebt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."