#1
We weten niet welke LSD wij hebben.Dan zou ik er zo lang mogelijk tussen proberen te houden.
En heb je echt LSD of 1P-LSD? Want vooral met die laatste wordt nogal eens gruwelijk overgedoseerd omdat de zegels vaak veel sterker zijn dan echte LSD zegels. Ook mee oppassen dus. Ik vond zelf 75 ug (=halve zegel in de regel) voor een eerste keer al wel heftig genoeg en m'n partner ook.
Wel hebben we ervaring in psychedelica als truffels, 2c-b en dmt. Het wordt onze eerste keer LSD. Is het aan te raden een hogere dosis te nemen als je al ervaring hebt met dergelijke psychedelica?
P.S. De LSD stellen we uit, we nemen het een maand na ons XTC-gebruik komende zondag.