Hallo mensen,
Ik zal eerst een beetje background geven over mijn situatie.
Iets meer dan een jaar geleden heb ik hier op een ander account een aantal topics gehad over mijn eerste LSD trip, dit was een behoorlijk overweldigende intense trip op +- 180ug en een hoop wiet. Ik was toen 16 en ik had nog geen twee maanden daarvoor nog geen joint gehad. Die trip heeft mij meteen heel extreem entoushiast en gefascineerd gemaakt rondom LSD en psychedellica in het algemeen.
2 of 3 maanden later kocht ik via een vriend een 10-strip van hoog gewaardeerde, extreem sterkte darknet tabs, geadverteerd als 220ug. Het plan stond om de week hierna te gaan trippen met een vriend maar als het roekeloze projectiel dat ik was besloot ik nog op de weg naar huis in de trein-wc een zegel in mijn systeem te werken, de volgende ochtend kwam ik er achter dat er een laag van de dikte van de tab ernaast mee afgescheurd is dus het kan heel goed dat de dosering richting de 300 liep. Ik had deze dag extreem veel geblowd tot 1.5 uur daar voor ongeveer en moest thuis nog de hond uitlaten en tegen mijn vader welterusten enzo zeggen (+- 30 min na dosering was ik thuis) dus dit was natuurlijk een groot recept voor drama. Ik zal hier niet in details op in gaan, maar binnen een half uur nadat ik klaar was met alles en in bed ging liggen was ik compleet weg in volledige ego death op de meest mindfuckende chaotische manier mogelijk (waarschijnlijk door alle wiet van die dag), deze trip is echt extreem therapeutijsch gebleken en is een hele serieuse wake-up call geweest op een heleboel vlakken, ik zie het echt als een van de meest memorabele invloedrijke gebeurtenissen in mijn leven, deze inzichten kwamen echter pas in de komende 2 of 3 maanden langzaam op hun plek vallen.
Waren die inzichten maar wat directer zichtbaar geweest want één week later gaat die geplande trip met die vriend gewoon door en dit loopt helemaal uit de hand. Ik kan het prima hebben (330ug gedoseerd, ging er extreem goed op na de comeup maar natuurlijk wel enige tolerance van een week) en ga er lastig maar wel goed op, maar mijn vriend spiraalt helemaal een psychose in en uiteindelijk eindigen we samen in het ziekenhuis, deze trip was op geen enkele manier goed te praten of inzichtvol, pure horror en een enorme aanslag op mijn psyche.
Sinds deze twee gebeurtenissen ben ik echt heel extreem opgeschokt en compleet omgedraaid op hoe ik tegen psychs aankijk, ik ben ze echt gaan respecteren als de extreme ervaringen die ze zijn en ben nog altijd net zo gefascineerd over psychedellica en de therapeutische mogelijkheden, daarnaast vind ik ook gewoon in deze staten ronddwalen extreem interessant. Ook heb ik de ohzo bekende "Help-Wiet-Is-Anders-Sinds-LSD" reactie tot een uiterst extreem, volgende week is het een jaar later en nogsteeds heb ik regelmatig explosieve psychedellische ervaringen waar ik helemaal in de knoop raak met de realiteit en er niks meer van snap, visueel ook absurd. Dit is na een jaar 3-4 dagen per week een beetje wiet vapen, gemiddeld 1-2gram per week. Ook tolerantie lijkt niet echt op te bouwen en wanneer dat het wel doet is het met een week weer praktisch gereset. Daarnaast heb ik een keer een extreme dosis 2C-B genomen en daarmee ook recht naar egodeath gelanceerd dus mijn vermoeden is dat ik een soort extreme gevoeligheid voor psychedellische effecten heb getriggerd door zo roekeloos en jong zo diep in deze ervaringen te duiken.
Nu is het dus een jaar geleden sinds deze laatste twee trips (eerste van die was bycicle day) en heb ik besloten er maar weer eens voor te gaan, ondanks dat ik er nog aardig nerveus voor ben en me hier heel lang niet klaar voor heb gevoeld. Sinds ongeveer 3 maanden zie ik er wel weer naar uit om het eens aan te gaan. Vooral vanwege deze vorige ervaringen verwacht ik dat ik heel makkelijk extreem diep zal gaan, aangezien het wel weer gewoon alleen is terwijl mijn ouders slapen wil ik wel enigzins safe zitten dat ik mezelf onder controle kan houden dus ik zit nog een beetje te tobben met de dosering. Ik heb een zegel gekocht van een vrij ervaren tripper die het van een darknet vendor heeft, ook van meerdere ervaren trippers gehoord dat het erg sterke zegels zijn. Ze zijn geadverteerd als 240ug en het lijkt me erg stug dat dat waar is, dus in de realiteit zal het ergens van 150 - 225ug zijn, het liefste zou ik rond de 150ug doseren, en ongeveer 3/4 van de zegel nemen, maar ik ben er een beetje bang voor dat in het geval hij maar 100-150 blijtk te zijn het dan erg zal tegenvallen, ik ben wel gewoon iemand die er van houd om diep te gaan namelijk.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit typ, ik heb geen concrete vraag of iets dergelijks. Maar ik wilde het gewoon even wegtypen en ben er veel mee bezig atm, morgenavond rond 10-11 uur ga ik de zegel, of een deel daarvan nemen op een goed voorbereide prettige manier. Bed opgemaakt, koptelefoon opgeladen klaar, psychedellische albums, en wat cartoons en natuurshit gedownload voor op de comedown, tekenspullen klaar etc etc. Alles om veilig en prettig de kosmos te kunnen bewandelen in mijn eentje, maar met de trips van vorige keer in gedachten vind ik het nog wel heel spannend. Ik vertouw er op dat ik voor het eerst echt zal kunnen toegeven en genieten van de trip, heb ook een beetje geleerd te mediteren sindsdien dus dat zal ook helpen.
Alle feedback, vragen of simpele discussie is welkom, ik doe niks liever dan over psychedellica praten
![:)]()