Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 1P-LSD

1e keer 1P-LSD

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
Krijg nu ook zin om 350ug 1P-LSD te doen. Ergens in juli doe ik nog eens een trip op 1P-LSD
Vrijdag doe ik DPT.
i
inner_searchLid
KingLoading zei:
@transformated

Klinkt wel echt gaaf ja. Ik wil ergens deze zomer ook een dmt extractie gaan doen. Zou je zeggen dat dpt heftiger en langer duurt dan dmt? Of juist minder heftig maar langer?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met dpt en trans niet met dmt dus daar kunnen we ons niet over uit spreken , maar zal iemand anders wel doen voor ons :wink:
K
KingLoadingLid
300ug zal er nog even niet inzitten denk ik misschien wel ergens dit jaar nog, er zit gelukkig geen haast achter.
t
transformatedLid
inner_search zei:
Ik heb geen ervaring met dpt en trans niet met dmt dus daar kunnen we ons niet over uit spreken , maar zal iemand anders wel doen voor ons :wink:
Klik om te vergroten...
I wanna try DMT :grin:
M
MindlessLid
KingLoading zei:
@inner_search

Ik bedoel niet dat het raar is dat we aan het trippen zijn zegmaar. Maar meer dat alles opeens anders wordt en voelt dingen die een beetje beginnen te bewegen.
Klik om te vergroten...
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen. :wink:
i
inner_searchLid
Dmt is enorm heftig en al zeker de 5-meO variant.
Niet aan te raden als eerste tripmiddel.
En vereist wat ervaring met het roken ervan.
Google en reddit zijn je vriend zou ik zo zeggen.

Wat ik je wel mee wil geven is , begin eerst zoals je al aangeeft met zelf geXtractreerde n'n dmt om vervolgens met 5-meO te experimenteren.
Heb nu geen tijd om verder uitleg te geven.
Mss dat ik vanavond nog even een verslagje kom typen als ik tijd heb.
K
KingLoadingLid
transformated zei:
I wanna try DMT :grin:
Klik om te vergroten...
Ik ben er ook al een hele tijd geinteresseerd in! Ik heb gelukkig al de benodigdheden kunnen vinden online voor se extractie, alleen te tijd om het te bestellen/doen is nog een dingetje.
K
KingLoadingLid
Mindless zei:
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen. :wink:
Klik om te vergroten...

Dit proces zal bij mij en die vriend van mij wat heftiger zijn dan bij de gemiddelde tripper denk ik dan.
i
inner_searchLid
KingLoading zei:
Ik ben er ook al een hele tijd geinteresseerd in! Ik heb gelukkig al de benodigdheden kunnen vinden online voor se extractie, alleen te tijd om het te bestellen/doen is nog een dingetje.
Klik om te vergroten...
Neem er je tijd voor en neem een goede methode (mag hier verder niet op in gaan ivm de huisregels)
Maar de eerste extractie was mislukt omdat men temperatuur 10 graden te hoog was en een vluchtige stof al aan het koken was.

Dus lezen lezen lezen lezen.
K
KingLoadingLid
inner_search zei:
Dmt is enorm heftig en al zeker de 5-meO variant.
Niet aan te raden als eerste tripmiddel.
En vereist wat ervaring met het roken ervan.
Google en reddit zijn je vriend zou ik zo zeggen.

Wat ik je wel mee wil geven is , begin eerst zoals je al aangeeft met zelf geXtractreerde n'n dmt om vervolgens met 5-meO te experimenteren.
Heb nu geen tijd om verder uitleg te geven.
Mss dat ik vanavond nog even een verslagje kom typen als ik tijd heb.
Klik om te vergroten...

Ik lees dus af en toe dat de 5-MeO versie een stuk duisterder is volgens mensen die het gedaan hebben.

Maar is dit eigenlijk te extraheren uit wortels van planten zoals de reguliere n.n. dmt? Of wordt dit een zoektocht naar een verkoper?
i
inner_searchLid
KingLoading zei:
Ik lees dus af en toe dat de 5-MeO versie een stuk duisterder is volgens mensen die het gedaan hebben.

Maar is dit eigenlijk te extraheren uit wortels van planten zoals de reguliere n.n. dmt? Of wordt dit een zoektocht naar een verkoper?
Klik om te vergroten...
Sorry maar ik kan hier niet op in gaan , wil geen ban door een verkeerde zin te typen :grin:
K
KingLoadingLid
inner_search zei:
Neem er je tijd voor en neem een goede methode (mag hier verder niet op in gaan ivm de huisregels)
Maar de eerste extractie was mislukt omdat men temperatuur 10 graden te hoog was en een vluchtige stof al aan het koken was.

Dus lezen lezen lezen lezen.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de eerste keer wel goed gaat komen. Heb dagen lang teks zitten lezen en bekijken om te zien welke mij het beste uit komt zonder heel veel extra dingen te moeten kopen. En zo niet dan is er altijd een 2e kans😁
K
KingLoadingLid
inner_search zei:
Sorry maar ik kan hier niet op in gaan , wil geen ban door een verkeerde zin te typen :grin:
Klik om te vergroten...

Ohh oke, het zal dus net randje van een ban liggen om hier verder op in te gaan.
B
BlauweaapLid
transformated zei:
Krijg nu ook zin om 350ug 1P-LSD te doen. Ergens in juli doe ik nog eens een trip op 1P-LSD
Vrijdag doe ik DPT.
Klik om te vergroten...
DPT aanrader na een 1p-lsd trip als je nog 1x Wilt trippen ?
i
inner_searchLid
KingLoading zei:
Ohh oke, het zal dus net randje van een ban liggen om hier verder op in te gaan.
Klik om te vergroten...
Idd daarom dat ik ook geen uitspraken ga doen :wink:
Als je wat search over de verschillen van n'n en 5-meO doet kom je wel zelf tot die conclusie.

Het is niet duisterder maar een volledig andere ervaring.
N'n is een bolletje ijs met hoorntjes , en 5meO is een dame blanche met alles er op en er aan.
Ik vind het zeer lastig te omschrijven.
N'n kan ik heel de avond bingen met hits a la 60mg.
5-meO is 1 hit van 15/20 mg genoeg voor het een paar weken links te laten liggen.
R
RivalrieLid
transformated zei:
Wel ik vind pas dat je echt begint te trippen aan 300ug. Ook het is minder erg dan dat je denkt. Dan stap je tenminste van eerste keer in een trip.
Maar voor je 300ug eens doet. Bouw maar op met 50ug iedere keer zou zie je of je wel meer wilt. Want op 300ug is het nog erger hoe je over alles denkt. Maar dan moet je gewoon buiten zijn. Dat is zo zalig. Zelf bij het begin van een trip ga ik buiten op het strand wandelen. De space die je beleeft OMG zo zalig ook.
Denk dat @Rivalrie ook standaard 300ug doet.
Klik om te vergroten...
Ja ik neem niet meer lager dan 300ug. Niet om op te scheppen, maar ik vind minder gewoon geen volwaardige trip.
F
FerdFatoehausLid
Rivalrie zei:
Ja ik neem niet meer lager dan 300ug. Niet om op te scheppen, maar ik vind minder gewoon geen volwaardige trip.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat je 300ug neemt dan?
t
transformatedLid
Blauweaap zei:
DPT aanrader na een 1p-lsd trip als je nog 1x Wilt trippen ?
Klik om te vergroten...
Ik zou best wachten want als je de 1p-lsd heb gedaan is er al direct een tolerantie opgebouwd en wacht je best 2 weken voor je DPT doet.

Edit: Je kan wel DPT doen en de dag erna kan je het nog eens doen.
R
RivalrieLid
Ganggang💯 zei:
Hoe weet je dat je 300ug neemt dan?
Klik om te vergroten...
1p-lsd:) is behoorlijk betrouwbaar.
K
KingLoadingLid
hey!

Ik ga over 1 week met een paar vrieden voor het eerst lsd doen bij een van ons thuis. Ik vroeg me dus af of jullie nog leuke dingen aan kunnen raden om te doen tijdens de trip?

Wij hebben 150ug pellets van 1p-lsd wat volgens mij wel eeb goede dosering is voor ons.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."