Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 1P-LSD

1e keer 1P-LSD

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
Krijg nu ook zin om 350ug 1P-LSD te doen. Ergens in juli doe ik nog eens een trip op 1P-LSD
Vrijdag doe ik DPT.
i
inner_searchLid
KingLoading zei:
@transformated

Klinkt wel echt gaaf ja. Ik wil ergens deze zomer ook een dmt extractie gaan doen. Zou je zeggen dat dpt heftiger en langer duurt dan dmt? Of juist minder heftig maar langer?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met dpt en trans niet met dmt dus daar kunnen we ons niet over uit spreken , maar zal iemand anders wel doen voor ons :wink:
K
KingLoadingLid
300ug zal er nog even niet inzitten denk ik misschien wel ergens dit jaar nog, er zit gelukkig geen haast achter.
t
transformatedLid
inner_search zei:
Ik heb geen ervaring met dpt en trans niet met dmt dus daar kunnen we ons niet over uit spreken , maar zal iemand anders wel doen voor ons :wink:
Klik om te vergroten...
I wanna try DMT :grin:
M
MindlessLid
KingLoading zei:
@inner_search

Ik bedoel niet dat het raar is dat we aan het trippen zijn zegmaar. Maar meer dat alles opeens anders wordt en voelt dingen die een beetje beginnen te bewegen.
Klik om te vergroten...
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen. :wink:
i
inner_searchLid
Dmt is enorm heftig en al zeker de 5-meO variant.
Niet aan te raden als eerste tripmiddel.
En vereist wat ervaring met het roken ervan.