#1
Krijg nu ook zin om 350ug 1P-LSD te doen. Ergens in juli doe ik nog eens een trip op 1P-LSD
Vrijdag doe ik DPT.
Vrijdag doe ik DPT.
Ik heb geen ervaring met dpt en trans niet met dmt dus daar kunnen we ons niet over uit spreken , maar zal iemand anders wel doen voor ons@transformated
Klinkt wel echt gaaf ja. Ik wil ergens deze zomer ook een dmt extractie gaan doen. Zou je zeggen dat dpt heftiger en langer duurt dan dmt? Of juist minder heftig maar langer?
I wanna try DMTIk heb geen ervaring met dpt en trans niet met dmt dus daar kunnen we ons niet over uit spreken , maar zal iemand anders wel doen voor ons![]()
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen.@inner_search
Ik bedoel niet dat het raar is dat we aan het trippen zijn zegmaar. Maar meer dat alles opeens anders wordt en voelt dingen die een beetje beginnen te bewegen.
Ik ben er ook al een hele tijd geinteresseerd in! Ik heb gelukkig al de benodigdheden kunnen vinden online voor se extractie, alleen te tijd om het te bestellen/doen is nog een dingetje.I wanna try DMT![]()
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen.![]()
Neem er je tijd voor en neem een goede methode (mag hier verder niet op in gaan ivm de huisregels)Ik ben er ook al een hele tijd geinteresseerd in! Ik heb gelukkig al de benodigdheden kunnen vinden online voor se extractie, alleen te tijd om het te bestellen/doen is nog een dingetje.
Dmt is enorm heftig en al zeker de 5-meO variant.
Niet aan te raden als eerste tripmiddel.
En vereist wat ervaring met het roken ervan.
Google en reddit zijn je vriend zou ik zo zeggen.
Wat ik je wel mee wil geven is , begin eerst zoals je al aangeeft met zelf geXtractreerde n'n dmt om vervolgens met 5-meO te experimenteren.
Heb nu geen tijd om verder uitleg te geven.
Mss dat ik vanavond nog even een verslagje kom typen als ik tijd heb.
Sorry maar ik kan hier niet op in gaan , wil geen ban door een verkeerde zin te typenIk lees dus af en toe dat de 5-MeO versie een stuk duisterder is volgens mensen die het gedaan hebben.
Maar is dit eigenlijk te extraheren uit wortels van planten zoals de reguliere n.n. dmt? Of wordt dit een zoektocht naar een verkoper?
Neem er je tijd voor en neem een goede methode (mag hier verder niet op in gaan ivm de huisregels)
Maar de eerste extractie was mislukt omdat men temperatuur 10 graden te hoog was en een vluchtige stof al aan het koken was.
Dus lezen lezen lezen lezen.
Sorry maar ik kan hier niet op in gaan , wil geen ban door een verkeerde zin te typen![]()
DPT aanrader na een 1p-lsd trip als je nog 1x Wilt trippen ?Krijg nu ook zin om 350ug 1P-LSD te doen. Ergens in juli doe ik nog eens een trip op 1P-LSD
Vrijdag doe ik DPT.
Idd daarom dat ik ook geen uitspraken ga doenOhh oke, het zal dus net randje van een ban liggen om hier verder op in te gaan.
Ja ik neem niet meer lager dan 300ug. Niet om op te scheppen, maar ik vind minder gewoon geen volwaardige trip.Wel ik vind pas dat je echt begint te trippen aan 300ug. Ook het is minder erg dan dat je denkt. Dan stap je tenminste van eerste keer in een trip.
Maar voor je 300ug eens doet. Bouw maar op met 50ug iedere keer zou zie je of je wel meer wilt. Want op 300ug is het nog erger hoe je over alles denkt. Maar dan moet je gewoon buiten zijn. Dat is zo zalig. Zelf bij het begin van een trip ga ik buiten op het strand wandelen. De space die je beleeft OMG zo zalig ook.
Denk dat @Rivalrie ook standaard 300ug doet.
Hoe weet je dat je 300ug neemt dan?Ja ik neem niet meer lager dan 300ug. Niet om op te scheppen, maar ik vind minder gewoon geen volwaardige trip.
Ik zou best wachten want als je de 1p-lsd heb gedaan is er al direct een tolerantie opgebouwd en wacht je best 2 weken voor je DPT doet.DPT aanrader na een 1p-lsd trip als je nog 1x Wilt trippen ?
1p-lsdHoe weet je dat je 300ug neemt dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."