#1
Ik zou er meer tijd tussen laten. Maar op papier moet het kunnen.
Na een paar dagen is je tolerantie inderdaad weer weg. Je kunt je wel afvragen of het wenselijk is om 2 weekenden achter elkaar te trippen. Vooral LSD is een heftige ervaring waarvan je wel even moet bij komen.
Hoe weet je zeker dat het 200ug was?Als beginnende LSD gebruiker vind ik het eigenlijk zo heftig allemaal niet. Ik heb afgelopen zaterdag getript op 200ug, dinsdag weer 200ug genomen (door tolerantie was de trip licht). De ervaring kan wel intens zijn, maar de dagen erna ben ik extra productief en heel goedgehumeurd en hoef ik nauwelijks bij te komen. Daarna heb ik al heel snel weer zin in een nieuwe trip.
Voor mij lijken er nauwelijks negatieve aspecten aan te zitten, ik ga lekker op dit spul!
LSD doet niets met je Serotonine levels, maar het werkt op zelfde manier als serotonine. Hierdoor heb je dus geen sombere kater oid.
Ik vind t spul magisch. Heeft Albert Hoffman al een standbeeld?![]()
Verder is het niet aan te raden om zo kort op elkaar te trippen want als je hier mee doorgaat verlies je de grip op de realiteit.
Hoe weet je zeker dat het 200ug was?
Met heftig bedoel ik niet negatief hoor. Het kan allemaal wat veel zijn om te verwerken.
Verder is het niet aan te raden om zo kort op elkaar te trippen want als je hier mee doorgaat verlies je de grip op de realiteit.
Zelf weten.Ik ben niet zo gevoelig voor het spul geloof ik. Mijn eerste trip was op 100ug 1cP LSD van een bekende vendor. Toen dat op was, had ik een nieuwe zending, dit keer 1p LSD en verhoogd naar 200ug.
Ik ervaar zelf geen verwijdering van de realiteit. Op LSD zie ik juist heel veel zaken juist helderder en kan inzicht integreren in mn realiteit. Heb tijdens de piek op 200ug nog een best redelijk gesprek over de telefoon gevoerd met een vriend haha. En mn huis geschilderd. Maar ik snap dat het voor iedereen een andere uitwerking heeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."