90ml water 10ml ethanol 1 zegel lsd(analoog) van 100ug.
De vraag is daarbij ook hoe betrouwbaar het is. Rc-lysergamides worden niet gekwantificeerd door het DIMS dus ze kunnen in principe roepen wat ze willen.Er zijn ook vendors 1p/1cP-LSD micro droppers verkopen.![]()
Pak een lineaal.Ik ben geen chirurg dus die stukjes papier en de schaar vliegen in mijn handen alle kanten op. Druppelen lukt me nog net zonder te knoeien.
Alcohol heeft een andere dichtheid dan water dus ik dacht dan heb ik meer LSD nodig om hetzelfde gewicht per druppel te krijgen.Als uitgaat van 20 druppels in een ml (Bron: internet) en je hebt een flesje van 10ml, dan zijn dat dus 10x20=200 druppels. Je wilt 1ug per druppel dus dan moeten er dus twee blotters in: 200ug/200druppel= 1ug/druppel.
Hoe kom je op 4? Kan natuurlijk dat je een pipetflesje hebt met kleinere druppels. Dan moeten er idd meer blotters in om op dezelfde concentratie per druppel uit te komen.
Dit is waarom ik net als @benzzzy een knipper ben. Lekker simpel. Lekker scheef knippen ook 🥳
De vendor waar ik normaal de 20 microgram blotters kocht heeft me een keer een onzuiver stofje verkocht (vervuilde 5-APB) dus daar koop ik nooit meer iets.De vraag is daarbij ook hoe betrouwbaar het is. Rc-lysergamides worden niet gekwantificeerd door het DIMS dus ze kunnen in principe roepen wat ze willen.
Er zijn ook vendors 1p/1cP-LSD micro droppers verkopen.![]()
De vendor waar ik de 20 microgram 1cP-LSD blotters eerder kocht heeft me een keer onzuivere 5-APB verkocht en op mijn klacht nooit een reactie gegeven. Daar koop ik dus nooit meer iets. 1P-LSD in 20 microgram blotters is wel te vinden maar ik ben nu eemaal zeer gechameerd van de 1cP-LSD... i know i know, dat zit tussen m'n oren. De 1cP-LSD heeft in andere landen ook nog geen illegale status zoals 1P-LSD ondertussen al wel heeft.Er zijn ook vendors 1p/1cP-LSD micro droppers verkopen.![]()
Je merkt vrij snel wanneer het geen microdosering is toch?De vraag is daarbij ook hoe betrouwbaar het is. Rc-lysergamides worden niet gekwantificeerd door het DIMS dus ze kunnen in principe roepen wat ze willen.
Ja, en dan lekker door het drukke verkeer na het werk rijden. Op op kantoor daar de hele dag met een big smile van oor tot oor collega's en klanten de oren van de kop lullen met de grootste onzin ever. Dat kan op zich wel een keertje gebeuren maar na 2x per week zoiets te flikken weet ik niet of het nog zo grappig blijft.Je merkt vrij snel wanneer het geen microdosering is toch?
Maak het je zelf toch gewoon makkelijk..Ja, en dan lekker door het drukke verkeer na het werk rijden. Op op kantoor daar de hele dag met een big smile van oor tot oor collega's en klanten de oren van de kop lullen met de grootste onzin ever. Dat kan op zich wel een keertje gebeuren maar na 2x per week zoiets te flikken weet ik niet of het nog zo grappig blijft.
Serieus: de alcohol is toch lichter dan water, dan komt er ook minder LSD in een druppel te zitten toch?
Ik heb nog nooit een laagje ethanol op men water zien drijven..Serieus: de alcohol is toch lichter dan water, dan komt er ook minder LSD in een druppel te zitten toch?
Klopt , was even verward met de 10ml verhouding.maar @inner_search als je 100ug op 100ml dan is het toch gewoon 1ug/ml? Dan is 1ug toch gewoon een heel ml spuitje?
... 12 Druppels zijn voor mij prima te doen. Ik heb me tot nu toe redelijk netjes gehouden aan een schema van een 3 daagse cyclus en van tolerantie heb ik eigenlijk geen last. Soms vlieg ik uit de bocht en vooral in het weekend als ik teveel whisky heb gedronken en dan gaan de remmen los.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."