Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodoseren 1cP-LSD, welke vloeistof het beste?

Microdoseren 1cP-LSD, welke vloeistof het beste?

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
Om zelf een 10 ml. pipetflesje te prepareren wil ik graag weten welke vloeistof ik het beste kan gebruiken. Gedemineraliseerd water of alcohol (+/-90%)? Ikzelf heb de voorkeur om hiervoor de pure alcohol te gaan gebruiken omdat ik hier nog wat van het staan en ik deze van een betrouwbare bron heb gekregen. Doel is om 1 druppel dan 1 microgram 1cP-LSD te laten bevatten. Klopt het dan dat ik hiervoor 4 blotters van ieder 100 microgram 1cP-LSD erin moet gaan oplossen?
V
VJ_LSD72Lid
Ik ben geen chirurg dus die stukjes papier en de schaar vliegen in mijn handen alle kanten op. Druppelen lukt me nog net zonder te knoeien.
b
benzzzyLid
Je kan ook gwn je botters in 8 knippen voor 12.5ug mictodosis.
F
FyrckantLid
Als uitgaat van 20 druppels in een ml (Bron: internet) en je hebt een flesje van 10ml, dan zijn dat dus 10x20=200 druppels. Je wilt 1ug per druppel dus dan moeten er dus twee blotters in: 200ug/200druppel= 1ug/druppel.

Hoe kom je op 4? Kan natuurlijk dat je een pipetflesje hebt met kleinere druppels. Dan moeten er idd meer blotters in om op dezelfde concentratie per druppel uit te komen.

Dit is waarom ik net als @benzzzy een knipper ben. Lekker simpel. Lekker scheef knippen ook 🥳
B
BuuLid
Er zijn ook vendors 1p/1cP-LSD micro droppers verkopen. :wink:
N
Neo-ShulginistLid
Buu zei:
Klik om te vergroten...
De vraag is daarbij ook hoe betrouwbaar het is. Rc-lysergamides worden niet gekwantificeerd door het DIMS dus ze kunnen in principe roepen wat ze willen.
b
benzzzyLid
VJ_LSD72 zei:
Ik ben geen chirurg dus die stukjes papier en de schaar vliegen in mijn handen alle kanten op. Druppelen lukt me nog net zonder te knoeien.
Klik om te vergroten...
Pak een lineaal.

Leg de lineaal van hoek tot hoek schijf het een milimeter naast de 2 hoekjes van de vlotter zodat je pen kaars recht op de 2 hoekjes van je blotter licht.
Trek een lijn door de midden met een pen.
Doe dat ook bij de andere 2 hoekjes.
. Als het goed is heb je nu een X van hoekje tot hoekje liggen dat iedere hoek van de vlotter dekt.

Leg nu de lineaal 1mm naast het kruispunt op de x kaars recht erop en teken nog een x maar dan dwars door het midden.

Nu heb je 8 verschillende vakjes.
Deze knip je uit.
V
VJ_LSD72Lid
Fyrckant zei:
Als uitgaat van 20 druppels in een ml (Bron: internet) en je hebt een flesje van 10ml, dan zijn dat dus 10x20=200 druppels. Je wilt 1ug per druppel dus dan moeten er dus twee blotters in: 200ug/200druppel= 1ug/druppel.

Hoe kom je op 4? Kan natuurlijk dat je een pipetflesje hebt met kleinere druppels. Dan moeten er idd meer blotters in om op dezelfde concentratie per druppel uit te komen.

Dit is waarom ik net als @benzzzy een knipper ben. Lekker simpel. Lekker scheef knippen ook 🥳
Klik om te vergroten...
Alcohol heeft een andere dichtheid dan water dus ik dacht dan heb ik meer LSD nodig om hetzelfde gewicht per druppel te krijgen.
V
VJ_LSD72Lid
Neo-Shulginist zei:
De vraag is daarbij ook hoe betrouwbaar het is. Rc-lysergamides worden niet gekwantificeerd door het DIMS dus ze kunnen in principe roepen wat ze willen.
Klik om te vergroten...
De vendor waar ik normaal de 20 microgram blotters kocht heeft me een keer een onzuiver stofje verkocht (vervuilde 5-APB) dus daar koop ik nooit meer iets.
Buu zei:
Klik om te vergroten...

Omrekenen van alcoholpercentages | Magis Pharma

magis-pharma.be magis-pharma.be
Buu zei:
Klik om te vergroten...
De vendor waar ik de 20 microgram 1cP-LSD blotters eerder kocht heeft me een keer onzuivere 5-APB verkocht en op mijn klacht nooit een reactie gegeven. Daar koop ik dus nooit meer iets. 1P-LSD in 20 microgram blotters is wel te vinden maar ik ben nu eemaal zeer gechameerd van de 1cP-LSD... i know i know, dat zit tussen m'n oren. De 1cP-LSD heeft in andere landen ook nog geen illegale status zoals 1P-LSD ondertussen al wel heeft.
B
BuuLid
Neo-Shulginist zei:
Klik om te vergroten...
Je merkt vrij snel wanneer het geen microdosering is toch?
V
VJ_LSD72Lid
Buu zei:
Je merkt vrij snel wanneer het geen microdosering is toch?
Klik om te vergroten...
Ja, en dan lekker door het drukke verkeer na het werk rijden. Op op kantoor daar de hele dag met een big smile van oor tot oor collega's en klanten de oren van de kop lullen met de grootste onzin ever. Dat kan op zich wel een keertje gebeuren maar na 2x per week zoiets te flikken weet ik niet of het nog zo grappig blijft.

Serieus: de alcohol is toch lichter dan water, dan komt er ook minder LSD in een druppel te zitten toch?
i
inner_searchLid
VJ_LSD72 zei:
Ja, en dan lekker door het drukke verkeer na het werk rijden. Op op kantoor daar de hele dag met een big smile van oor tot oor collega's en klanten de oren van de kop lullen met de grootste onzin ever. Dat kan op zich wel een keertje gebeuren maar na 2x per week zoiets te flikken weet ik niet of het nog zo grappig blijft.

Serieus: de alcohol is toch lichter dan water, dan komt er ook minder LSD in een druppel te zitten toch?
Klik om te vergroten...
Maak het je zelf toch gewoon makkelijk..
Koop een bruin flesje bij de apotheek van 100ml en wat 1 of 2 ml spuitjes.
90ml water (gekookt en afgekoeld) en 10ml ethanol , 1 zegel van 100ug erin.
Goed schuden en 24 uur de ijskast in.

1ml is 1ug.

Of je doet 9ml water 1ml ethanol en dan is 1/10e 10ug met een zegel van 100ug.

De ethanol is gewoon om het langer houdbaar te houden , ja kan ook werken zonder..

Vind druppelaars voor potente middelen nogal ambetant rekenwerk (ben ook geen rekenwonder..)
Zo heb ik eens 40ug genomen op werk inplaats van 12..
Was wel leuk en had men baas ingelicht dus was geen probleem..

Knippen raad ik af.
i
inner_searchLid
VJ_LSD72 zei:
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit een laagje ethanol op men water zien drijven..
Dus dat zal wel meevallen denk ik..

Maar zo te zien ben je vastberaden een druppel flesje te maken 🤣
F
FyrckantLid
Ja sowieso is een druppel een volumetrische eenheid dus het maakt niet uit hoe zwaar die is.

maar @inner_search als je 100ug op 100ml dan is het toch gewoon 1ug/ml? Dan is 1ug toch gewoon een heel ml spuitje?
i
inner_searchLid
Fyrckant zei:
maar @inner_search als je 100ug op 100ml dan is het toch gewoon 1ug/ml? Dan is 1ug toch gewoon een heel ml spuitje?
Klik om te vergroten...
Klopt , was even verward met de 10ml verhouding.
Tekst aangepast , 1/10e ml op 100ml gaat je geen effect geven denk ik 😁

Edit.
Althans toch niet met 100ug op 100ml.
V
VJ_LSD72Lid
Dank u allen voor de info. Alcohol is dus prima voor de houdbaarheid maar zo lang ga ik toch niet doen met een 10 ml pipetflesje. Ik ga gewoon voor 9 ml gedemineraliseerd water en 1 ml alcohol en dan 2 trips van 100 microgram erin. Dan is ruwweg 1 druppel 1 microgram. Ik heb een paar maanden geleden zo'n kant en klaar flesje van 10 ml gedemineraliseerd water met 200 microgram 1cP-LSD gekocht en die is nu dus bijna op. 12 Druppels zijn voor mij prima te doen. Ik heb me tot nu toe redelijk netjes gehouden aan een schema van een 3 daagse cyclus en van tolerantie heb ik eigenlijk geen last. Soms vlieg ik uit de bocht en vooral in het weekend als ik teveel whisky heb gedronken en dan gaan de remmen los.
F
FyrckantLid
VJ_LSD72 zei:
... 12 Druppels zijn voor mij prima te doen. Ik heb me tot nu toe redelijk netjes gehouden aan een schema van een 3 daagse cyclus en van tolerantie heb ik eigenlijk geen last. Soms vlieg ik uit de bocht en vooral in het weekend als ik teveel whisky heb gedronken en dan gaan de remmen los.
Klik om te vergroten...

Ik zit nu op een 1 keer in de week schema. Vaker geeft mij teveel tolerantie. En dan doseer ik net iets hoger plm 15ug en af en toe dubbel of trippel maar ja dan is het eigenlijk al een minitripje aan het worden. Ook lekker.
i
inner_searchLid
90ml water 10ml ethanol 1 zegel lsd(analoog) van 100ug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."