Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer trippen met men vrouw , dosis?.

Eerste keer trippen met men vrouw , dosis?.

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Ze sprak al over in het bos te gaan wandelen enzo , maar jij raad eerder aan om gewoon de hele trip thuis te doen ofwat ?.
Klik om te vergroten...
Ik zou zeker thuis beginnen. Je hebt geen idee hoe je vrouw er op gaat reageren. Gewoon kaarsjes en muziekje aan. Lekker babbelen, kopje thee...

Als het goed gaat kun je na de piek (na een uur of 5) altijd nog een mooie wandeling gaan maken. Niets mis mee als jullie dat dan zien zitten. Zou er zelf niet mee beginnen.

inner_search zei:
dus nu je toch men twijfel hebt gestolen word het samen elk 100ug 1p , met een candyflip voor mij.
Klik om te vergroten...
Mooie dosis. Maar waarom meteen een candyflip? Lsd is bijzonder genoeg toch? Bovendien krijg je dan een andere vibe als jij wel een Flip doet en zij niet.

Goede kans dat er niets fout gaat maar waarom zou je het riskeren? Belangrijkste is dat je vrouw een mooi trip-introductie krijgt toch?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotjoch zei:
Heb je niet iets korter werkend dan diazepam?

verder weinig toe te voegen aan eik. Ik wens je veel plezier 🙂
Klik om te vergroten...
Nope , ik ben een benzo addict dus enkel een ongeopend doosje dia 10mg.
Waarom zou het eigenlijk korter moet het korter werken ?.
Zeehond zei:
Lijkt me magisch hoor samen met je partner.
Staat ook op ons lijstje, ik heb het al een keer alleen gedaan. Ik vond 100ug een prima dosering.
Heel veel plezier samen en laat weten hoe jullie het hebben gehad ❤️❤️
Klik om te vergroten...
we laten zeker iets weten !.
Ja staat al lang op men bucketlist , kan ik volgende week afvinken 😍.
Eik zei:
Ik zou zeker thuis beginnen. Je hebt geen idee hoe je vrouw er op gaat reageren. Gewoon kaarsjes en muziekje aan. Lekker babbelen, kopje thee...

Als het goed gaat kun je na de piek (na een uur of 5) altijd nog een mooie wandeling gaan maken. Niets mis mee als jullie dat dan zien zitten. Zou er zelf niet mee beginnen.


Mooie dosis. Maar waarom meteen een candyflip? Lsd is bijzonder genoeg toch? Bovendien krijg je dan een andere vibe als jij wel een Flip doet en zij niet.

Goede kans dat er niets fout gaat maar waarom zou je het riskeren? Belangrijkste is dat je vrouw een mooi trip-introductie krijgt toch?
Klik om te vergroten...
Plan is zowieso rond 13u de zegel te nemen.
Thx voor het advies , ben niet ervaren met tripsitten bij psychedelica eigenlijk.

die Flip was weer een impulsief adhd momentje waar ik geneens over de verandering in setting zou maken voor men vrouw. (Ik flip wel vaker als ik solo trip namelijk..)
Wederom thx voor het advies !.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
100ug moet kunnen. Vond het zelf niet zo heftig kwa visueel of mind fuck. Alleen de happyness en het plezier is geweldig. Na de laaste x visueel vrijwel niks op wat begin milde truffel kleurtjes, Maar toch vond ik dit prima. de 8uur lange lachkicks om niks en blijheid vind ik boven visueel spacen gaan.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
En voor de lol wellicht een leuke puzzel
Klik om te vergroten...
Haha topadvies!

En eigenlijk, wat @Eve's drop zegt klopt natuurlijk als een bus. Komt wel goed allemaal joh.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Maak je muziek playlist vast klaar.
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel echt fijn om van tevoren te doen! Tijdens lukt dat soms niet meer....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat leuk!

Ik zou zeker voor 100 ug gaan. ☺️
Geniet ervan samen 🥰
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Ja dat is wel echt fijn om van tevoren te doen! Tijdens lukt dat soms niet meer....
Klik om te vergroten...
Klopt. Ik laat meestal m'n vriendin wat uitzoeken als ik op de piek trip.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Msloverdj zei:
Ik vind het een hele sterke vraag.
Ik sluit mij bijna geheel aan bij @Eve's drop
Maar de ene bad trip is de ander niet.

Als je overvallen word door heftige emoties en compleet door het dal gaat..mwoah kan een optie zijn om er 'herboren' uit te komen.

Ik wil wel een voorbeeld neerzetten van een bad trip die je vooral niet moet uitzitten. Maar ik wil niemand triggeren en dan angst voor de angst creëren.

Ik adviseer dus beiden.. probeer het concept bad trip los te laten. Maar hou die benzo in je 'ehbokoffertje'

Ik weet ook de achtergrond van je vrouw niet. Wens jullie heel veel plezier.
Klik om te vergroten...


Mooi gezegd!

Je lacht je helemaal het apezuur als je gaat trippen, zo erg dat je pijn in je pens kan krijgen en niet meer kan en wil stoppen haha.

Trippen moet men leren, het is net als fietsen. Eerst heb je wat zijwieltjes nodig in de vorm van een lage dosis en later als je al wat stabiel bent na een aantal keer tripmiddelen te proberen kan je vol met die bmx over een crossparcour en zal je zien dat wat je de eerste keer als eng hebt ervaren best wel mooi is, de dosis is per mens en per moment verschillend, maar je mindset is allesbepalend. Die zorgt voor diepgang in je geestelijke veruiming.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Goeie vraag juist!

Mijn definitie van een bad trip is een ondergedoseerde zegel haha,

Maar de echte bad trip is meer het gevecht met je ego, hoe de mensen je zien en over je denken bijvoorbeeld.

Maar duistere entiteiten en enge monsters daar maak je mij de pis niet lauw mee.
Klik om te vergroten...
Oh grappig om zo te horen. Ik ben tijdens trippen echt helemaal niet bezig met wat mensen van mij vinden. Moet wel zeggen dat ik altijd alleen trip of met vriendin naast mij die dan nuchter is.

Het enige irritante van trippen vind ik de loop gedachten. Die zijn soms lastig uit te zetten.

Entiteiten moet ik ook alleen maar om lachen. Zelfs als ze "eng" zijn.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Als je aan benzo's vooraf moet gaan denken dan geeft dat al een bepaald signaal af van wat nou als het mis gaat.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik hier getypt , niet tegen gezegt.
Ik bad trip niet , ik ga best gewoon goed op 100ug.
En ik neem geen benzos dus no worry’s
Ik praat helemaal niet met haar over bad gaan 🤣.
Rivalrie zei:
Misschien een gekke vraag.... Wat is voor jou een badtrip?
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Het enige irritante van trippen vind ik de loop gedachten. Die zijn soms lastig uit te zetten.
Klik om te vergroten...
Dit dus , ik ben het gewend los te laten , men vrouw niet.
Ik weeg nog in het begin dag tought loops had en er niet meer uit raakte , heel nerveus en time hopen met stukken van half uur dat ik kwijt ben.

maar ze zal het wel aankunnen 😎

edit.
Stoned , geen zin om autocorrect te correcten.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Zeker.
Klik om te vergroten...
Weet zeker dat ze de eerste lijn op papier echt de shit gaat vinden. Ik vond het gewoon hemels mooi...... Heb er niet echt een woord voor.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Weet zeker dat ze de eerste lijn op papier echt de shit gaat vinden. Ik vond het gewoon hemels mooi...... Heb er niet echt een woord voor.
Klik om te vergroten...
Ik ben meer voor het mediteren en verdiepen in muziek.
Maar zij zal haar potloden wel boven halen.
Ben benieuwd want heb haar enkel portretten zien tekenen freehand.
Kan me voorstellen dat dat met lsd wel een andere wending geeft.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Thx man !

wel dat moment is nu dus , want ze gaf zelf al aan dat ze wou trippen tijdens onze vakantie voor de eerste keer.
Ik vroeg haar of ze truffels of lsd wou , en heb haar dan de verschillen uitgelegd en ging zonder twijfel voor de lsd.

dus nu je toch men twijfel hebt gestolen word het samen elk 100ug 1p , met een candyflip voor mij.

Ik zeg het nu al een tijdje , maar dit zal dus wrs men eerste triprapport worden denk ik 😊.
Ze sprak al over in het bos te gaan wandelen enzo , maar jij raad eerder aan om gewoon de hele trip thuis te doen ofwat ?.
Eerlijk gezegt doe ik ook liever dingen buiten dan gewoon thuis te zitten.
Ik woon in een zeer rustige wijk en als ik 300m wandel zit ik in de polders.

oja , er is altijd nog een doosje diazepam moest ze toch bad gaan ofzo , wat is een tripkill dosis dia voor een persoon zonder tolerantie
Klik om te vergroten...
bromazepam is nog efficiënter hoor als tripkiller 6 mg om haar trip te beeindigen en bewust te blijven, 12mg als ze meteen wil slapen zelfs mid piek op 1OO mics

verder weet ik niet of je al getript hebt of niet maar zou ik de candyflip bewaren voor een andere keer, omdat jullie toch op een gegeven moment op een andere frequentie gaan raken als zij gewoon aan de LSD zit en jij er mdma bij neemt.

dat kan je partner mss als onaangenaam ervaren. verder is 50/50 goed de helft buiten trippen de helft binnen.

af en toe eens veranderen van omgeving doet wonderen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."