Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet verschil tussen 1p-lsd en lsd?

het verschil tussen 1p-lsd en lsd?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bunni020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is het verschil tussen 1p-lsd en lsd?
Ik heb zelf 2x 1p-lsd genomen. 1x 150ug en daarna 300ug. Ik had gekke visuals voor 8 uur lang. Mijn ex-vriend had ooit 'gewone' lsd genomen en hij zei dat hij na de trip zich een heel ander persoon voelde. Ik heb dat niet gehad. Zit daar dan het verschil of hadden we allebei gewoon een andere ervaring?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
In theorie word 1p-lsd naar gewone lsd omgezet in je lichaam. Dat het bij 2 personen anders valt of de ervaring verschilt is volkomen normaal. 1 persoon kan op dezelfde zegels verschillende inzichten en gevoelens krijgen. Een negatieve trip kan hier ook uitvloeien. Het is nooit te voorspellen hoe de trip valt.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dezelfde persoon kan op dezelfde LSD blotters totaal verschillende ervaringen hebben.

Is dus heel normaal. 😊
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
En dan is er nog het punt dat de ene persoon gewoon minder gauw een introspectieve trip zal hebben dan de andere. Ik ken ook mensen die trippen enkel als iets lolligs zien en verder geen diepere betekenis of eenheidsgevoel ervaren, hoe vaak en 'hard' ze ook trippen.
P
PaddorakelLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Mindless enig idee hoe dat kan, zou het te maken hebben dat die personen er niet voor open staan, niet willen zien of gewoon omdat het stofje een hele andere uitwerking heeft op hen.
Zelf denk ik er niet voor open staan, als ik zie hoe zij normaalgesproken in het leven staan. Maargoed dat beoordeel ik dan vanaf de zijlijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."