Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd

1p-lsd

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey! Ik wil dus voor de eerste keer 1p-lsd bestellen. Maar ik had een vraag

als je een blotter bested van 150mcg krijg je neem ik aan toch zo’n piep kleine blotter die je onder je tong legt. Want op websites laten ze een heel vel zien met van die kleine papiertjes die je afscheurt wat verwarring bij mij opbrengt.
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het goed is, neem je 1 postzegel met een zwart puntje erop. En die zitten op een heel vel postzegels ja.
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
reDStone zei:
Als het goed is, neem je 1 postzegel met een zwart puntje erop. En die zitten op een heel vel postzegels ja.
Klik om te vergroten...
Ja I mean je krijgt toch maar 1 postzegel als je zoiets besteld? Want ik betaal maar …. euro voor 150mcg wat gelijk aan 1 trip staat. Dan krijg je toch niet meerdere zegels?
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
PyxL4 zei:
Ja I mean je krijgt toch maar 1 postzegel als je zoiets besteld? Want ik betaal maar 8 euro voor 150mcg wat gelijk aan 1 trip staat. Dan krijg je toch niet meerdere zegels?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me wel. 1 dosis voor 1 keertje trippen is 1 postzegel.
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
reDStone zei:
Dat lijkt me wel. 1 dosis voor 1 keertje trippen is 1 postzegel.
Klik om te vergroten...
Ja dacht ik ook, lekker vreemd dat ze op de foto een heel vel laten zien
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kreeg je maar een heel vel voor die prijs

BTW prijzen noemen mag niet hier dus als je het nog even aan kan passen
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Harry In De Warrie zei:
Kreeg je maar een heel vel voor die prijs

BTW prijzen noemen mag niet hier dus als je het nog even aan kan passen
Klik om te vergroten...
Weet jij toevallig hoe je het bewaard? Kan het gewoon op je kamer liggen of moet het speciaal opgeslagen worden
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
PyxL4 zei:
Weet jij toevallig hoe je het bewaard? Kan het gewoon op je kamer liggen of moet het speciaal opgeslagen worden
Klik om te vergroten...
In zilver folie wikkelen in een ziplock tasjuuuhhh sorry beetje hard klapt ie we zijn god. Gwn droog donker op je kamer ergens hahaha
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Harry In De Warrie zei:
In zilver folie wikkelen in een ziplock tasjuuuhhh sorry beetje hard klapt ie we zijn god. Gwn droog donker op je kamer ergens hahaha
Klik om te vergroten...
Haha m’n vraag was omdat iemand hier m in de vriezer had liggen omdat dat beter zou zijn
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harry In De Warrie zei:
In zilver folie wikkelen in een ziplock tasjuuuhhh sorry beetje hard klapt ie we zijn god. Gwn droog donker op je kamer ergens hahaha
Klik om te vergroten...
Aluminium folie
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
PyxL4 zei:
Haha m’n vraag was omdat iemand hier m in de vriezer had liggen omdat dat beter zou zijn
Klik om te vergroten...
Geneesmiddel zei:
Koel is niet het belangrijkste maar vooral dat de temperatuur niet te erg schommelt. Aluminium folie is tegen het licht dus je kunt ook een enkele laag om het gripzakje doen. Gripzakje is vooral belangrijk dat hij luchtdicht afsluit en dat er geen lucht meer in zit, want zuurstof is reactief. Zolang jij het niet 100 keer in en uit het zakje gaat halen, er mee gaat klooien en steeds verplaatsen, in en uit de koelkast e.d. dan is het heel lang te bewaren.

Een van de dingen die je niét moet doen is in de vriezer of koelkast bewaren als je er af en toe een zegel uithaalt want dan gaat de LSD keer op keer van -18 naar +20⁰C en dat vindt het niet leuk.

Voilà.
Klik om te vergroten...
Hahaha exuuus iets te hoog gedoseerd gister, @Geneesmiddel had al in een ander topic mooi uitgebreid antwoord gegeven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."