Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD in avond

LSD in avond

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hi. ik heb dus net lsd (1p) 150ug genomen. Ik dacht in de avond leuk muziek maar nu hoor ik dat dat echt een heel slecht idee was van anderen
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Miraculeus zei:
Het is niet perse een slecht idee hoor! Zorg dat je lekkere muziek hebt en dat je comfortabel bent. Je gaat niet over een uur kunnen slapen, maar dat was je bedoeling ook niet neem ik aan. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Thanks man! Ik voel m wel ja nu :)))
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is niet perse een slecht idee hoor! Zorg dat je lekkere muziek hebt en dat je comfortabel bent. Je gaat niet over een uur kunnen slapen, maar dat was je bedoeling ook niet neem ik aan. Geniet ervan!
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe was je trip?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee hoor! Mijn allereerste lsd-trip was ook in de avond. En die was me super bevallen.

Just go with the flow! Dat is het tripmotto.

Foxy Methoxy zei:
Hoe was je trip?
Klik om te vergroten...
Ja, vertel 's? Ben wel benieuwd.
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Foxy Methoxy zei:
Hoe was je trip?
Klik om te vergroten...
Best goed! Ik had in het begin stress gekregen omdat een paar flink aan het neerpraten waren over hoe gevaarlijk het wel was. Uiteindelijk heb ik mij er niks van aangetrokken en heel fijn muziek geluisterd en gepraat met was mensen over andere chatapps. Moet wel zeggen dat tegen het einde van mijn trip (dat was tegen 4 uur in de nacht), wilde ik slapen. Maar toen zag ik flitsen en werd alles super duister. Wat er gebeurde weet ik niet maar ik heb met het licht aan geslapen 🤣. En de dag erna als ik praatte met mensen voelde het heel vreemd. Alsof ik direct vergat wat ik aan het zeggen was ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."