#1
Hey. Ik heb een klein probleem denk ik.
Ik heb in de afgelopen 2 maanden 2 keer getript op lsd. Hier heb ik dus rekening gehouden met de tolerantie. Alleen zit ik met de struggle dat ik (1 week na de 2e trip) meer wil. Terwijl ik heel goed weet hoe slecht het is.
Is dit verslaving of hoe moet ik dit zien. Ik wil namelijk alles behalve het opstapje naar andere dingen maken aangezien ik niets wil verpesten
Ik heb in de afgelopen 2 maanden 2 keer getript op lsd. Hier heb ik dus rekening gehouden met de tolerantie. Alleen zit ik met de struggle dat ik (1 week na de 2e trip) meer wil. Terwijl ik heel goed weet hoe slecht het is.
Is dit verslaving of hoe moet ik dit zien. Ik wil namelijk alles behalve het opstapje naar andere dingen maken aangezien ik niets wil verpesten