Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1st time 2cb

1st time 2cb

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen, ik ga vrijdag met 3 goede vrienden van me de eerste keer 2cb proberen.. Het is voor alle vier de eerste keer en nu had ik de vraag of jullie nog wat aanraders hadden? do's and dont's? Wil er graag een heel relaxte ervaring van maken, dus ga van te voren wat lekkere dingen inslaan, goede muziek bij de hand, en een dosis xtc/mdma voor de nachill en natuurlijk een paar lekkere hasjjointjes.. :smoke:
is drank trouwens een goed idee voor in de mix?? wel een beetje natuurlijk want snap dat veel nooit goed kan zijn..
Thanks in advance! Grtz D
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik neem het vrijdag ook voor het eerst, dus ik ben ook wel benieuwd.

Je kunt beter eerst de xtc nemen, en als je een beetje lekker op je piek bent de 2cb bijdroppen, ivm met bodyload. De 2cb werkt zo iets geleidelijker in!

Dat is mijn idee :grin:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk had je het zelf al verzonnen, maar vooral met 2cb is bij mij erg belangrijk gebleken dat ik een 100% lege maag heb als ik het drop.
Dus 4 uur van te voren niks eten, anders heb je een wat langere halfbakken trip...

Drank is niet zo'n probleem icm 2cb, wel icm met XTC... omdat je dan uitdroogt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
2cb is ook wel uitdrogend :wink:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
wachten tot je over je top ben van de 2cb en dan mdma droppe lijkt mij, ik heb het anders om gedaan en was niet chill omdat de mdma je 2cb trip verneukt.

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
minder mdma nemen :wink:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had altijd begrepen dat je van 2cb al best wel energiek en full of love wordt...klopt dat?

want dan is er geen mdma nodig, toch.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In het begin is er bij 2cb nog al een bodyload, wil je hier geen last van hebben, kun je anderhalf uur voor inname van je 2cb een beetje mdma nemen. Zo komt het gevoel wat geleidelijker op, en zal je geen ongemakken hebben bij de 2cb, pas wel op met je dosis mdma want anders kan het je 2cb trip gaan overheersen, 75mg voor mij perfect.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar ga ik eens over nadenken.. want een hevige bodyload lijkt me niet echt heeel relaxt.. thanks
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
goodluck son, neem een klein beetje, dat je net een beetje dat mdma effect hebt. (alles chill no worries je weet wel) en dan die 2cb droppen
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#11
hadden van te voren inderdaad wat mdma genomen en de trip beviel echt heel goed, 2cb is echt een vette drug.. Vond het af en toe echt heel paddo-achtig overkomen, je gaat echt compleet op in elke situatie, als je bevoorbeeld een gesprek hebt met iemand dan bestaat alleen dat gesprek en daar ga je dan zo hard in op dat de rest echt heel erg wegvalt, zeker leuk om een keer te proberen dus! We waren ook nog gaan frisbeën in het park en dat was ook echt geweldig :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoeveel had je genomen?

Ik heb zelf geen MDMA genomen, maar wat word je van die 2cb ook lekker váág in je hoofd, heerlijk!

Ik had om 18.22 , 30 mg 2cb
En om 23.22 , 80 mcg Lsd

Heerlijke avond!

Geweldige drug die 2cb :hearteyes:

peace
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#13
thanks voor de reacties, dat van een lege maag was me inderdaad al duidelijk, maar die xtc.. is het relaxt in de combi? verdoezelt het niet grotendeels de 2cb? Wil namelijk de 2cb in zijn puurst zijn werk laten doen.. om daarna op xtc verder te chillen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."