Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnknown: Inhibin met Hydrokinine

Unknown: Inhibin met Hydrokinine

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen,
Deze past zowel bij farma als bij research want dit moet nog onderzocht worden.
Het medicijn is enkel te koop in Nederland, ZONDER recept.

Inhibin
___________
"Inhibin wordt gebruikt bij de behandeling van nachtelijke spierkrampen, wanneer andere maatregelen niet helpen."

Samenstelling:
"De dragees bevatten lactose. Dragees: wit versuikerde tabletten, diameter 9 mm. 100 mg hydrokininehydrobromide-dihydraat"

Bijwerkingen:
"Bij hogere doseringen dan voorgeschreven kunnen oorsuizen, misselijkheid, duizeligheid, hoofdpijn, gehoorstoornissen, lichte stoornissen van het gezichtsvermogen en overgevoeligheidsreacties (vnl. huiduitslag) voorkomen."
___________

Kinine zit in de Alkaloïde-groep met als familie de Tryptofaan familie. In deze familie zit ook Ergotamine, de actieve stofdeel van LSD.
Wat mij ook opgevallen is zijn de bijwerkingen. Bijsluiters jagen mensen het stuipen op het lijf... buh. Maargoed, wat me opvalt is die "lichte stoornissen van het gezichtsvermogen". Wat betekent dit? Vaag beeld of trip-beeld xD?

Persoonlijk denk ik dat iemand het wel eens moet proberen, misschien dat we hieruit iets moois kunnen halen.
Al van gehoord, heeft u commentaar, post maar.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaag verhaal, maar het actieve bestanddeel is dus Kinine? Dat medicijn tegen Malaria.. dat ook in tonic zit? Ik heb er weinig vertrouwen in, maar post vooral je bevindingen : )
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Quinine, English:

Symptoms of mild cinchonism (which may occur from standard therapeutic doses of quinine) include flushed and sweaty skin, ringing of the ears (tinnitus), blurred vision, impaired hearing, confusion, reversible high-frequency hearing loss, headache, abdominal pain, rashes, lichenoid photosensitivity [1], vertigo, dizziness, dysphoria, nausea, vomiting and diarrhea.

Large doses of quinine may lead to severe symptoms of cinchonism: skin rashes, deafness (reversible), somnolence, diminished visual acuity or blindness, anaphylactic shock, and disturbances in cardiac rhythm or conduction, death from cardiotoxicity. Quinine may also trigger a rare form of hypersensitivity reaction in malaria patients termed blackwater fever that results in massive hemolysis, hemoglobinemia, hemoglobinuria, and renal failure.[citation needed]

Patients treated with quinine may also suffer from hypoglycemia (especially if administered intravenously) and hypotension (low blood pressure).

Most symptoms of cinchonism (except in severe cases) are reversible and disappear once quinine is withdrawn.


Edit: For very low doses they use it in drinks like Tonic.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aangezien er bij hoge ( en zelfs normale) doseringen eerder andere bijwerkingen optreden lijkt het me niet geschikt om recreatief te gebruiken. ( Denk aan misselijkheid, braken, maagkrampen)

Ook bestaat er een kans op kinine vergiftiging bij overdosering. Dit kan acute blindheid tot gevolg hebben, zelden met blijvende schade maar toch.

Als je het toch geprobeerd hebt, laat het dan weten!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wazig zicht, verlies van gehoor wat hoge frequenties betreft, één of andere huidziekte en extra gevoeligheid voor licht zijn de dingen die je dikgedrukt hebt gemaakt. Ik wens je veel plezier!
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Wazig zicht, verlies van gehoor wat hoge frequenties betreft, één of andere huidziekte en extra gevoeligheid voor licht zijn de dingen die je dikgedrukt hebt gemaakt. Ik wens je veel plezier!
Klik om te vergroten...
Ik ga het toch niet proberen hoor. :P
Ik zoek nog wat verder... misschien dat we nog iets vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."