#1
Ik heb ook al 100 mg mephe oraal genomen ruim 3 uur na het eten en merkte daar weinig van, pas toen ik bij nam nasaal kwam het op
Ik denk niet dat het veel te maken heeft met het eten, ik merkte het ook pas nadat ik het nasaal had genomen.
dat vind ik al erg veel.. heb pilletjes van 150mg als ik daar 2x een halve van neem zit ik zeker wel een uur of 4 goed,Sublimo zei:En doseer niet teveel, 1 g op een avond is toch echt het max... Mephe is niet geheel ongevaarlijk, het werkt kort dus de drang om meer te pakken is enorm. Ik persoonlijk blijf het liefst onder de 500 mg want er is niet echt een maximale dosis, de een zegt 500 mg, de ander 1 g. Ik hou het liever safe![]()
Aldous zei:dat vind ik al erg veel.. heb pilletjes van 150mg als ik daar 2x een halve van neem zit ik zeker wel een uur of 4 goed,Sublimo zei:En doseer niet teveel, 1 g op een avond is toch echt het max... Mephe is niet geheel ongevaarlijk, het werkt kort dus de drang om meer te pakken is enorm. Ik persoonlijk blijf het liefst onder de 500 mg want er is niet echt een maximale dosis, de een zegt 500 mg, de ander 1 g. Ik hou het liever safe![]()
Geiser Sosa zei:Ik heb met koninginnenacht rond 12 uur 1 bommetje meph van 150mg gedropt en daar heb ik zeker
tot 4 uur genoeg aan gehad. Ik was dan ook wel al helemaal lazarus van de ouzo, dus dat kan ook bijgedragen hebben.
En de eerste keer dat ik t deed met een vriend thuis, hebben we ook allebei 500 mg erdoorheen gejaagd van 20.00 uur tot 6.00 uur. En ik moet zeggen dat je dan toch goed je best moet doen om t op te krijgen. De volgende dag ook nergens last van, maar een halve gram lijkt mij een relatief veilige gebruikershoeveelheid voor een nachtje.
doe de duif zei:Een vriend van me zegt dat het inslaat als een bommeke als ie het in zijn drank mengt.
Hoeveel ie er dan indumpt weet ik wel niet.
Daarom had ik er al vertrouwen in dat het goed zou werken met een capsule.
Sublimo zei:Geiser Sosa zei:(...)
En toch zijn er dan weer mensen die erbij zweren dat je niet boven de 500 mg mag gaan :P Dat zal dan ook wel weer persoongebonden zijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."