Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB + Wiet = Meer visuals?

2CB + Wiet = Meer visuals?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind van wel. HEt is gewoon een extra draai/zwiep aan je trip geven. Dat merk ik ook vooral met LSD. Met 2cB heb ik het wat minder maar ga dan vooral anders denken.

Wat ik wel altijd heb is dat als ik de ene week 2cb neem, en dan dat weekend daarop XTC neem en dan ga blowen ik altijd veel visuals terug zie die ik ervaren heb op de 2cb.
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

Een aantal weekjes geleden heb ik 2CB genomen. Dat was rond de 28 mg oraal en ik heb een leuke trip gehad. Elke keer als ik een jointje rookte, leek het alsof de 2CB een tikje visueler werd. Dit had ik vooral met kleuren die overheersten. Bij 2CB trips waarbij ik geen wiet heb gerookt, waren deze kleuren dan ook minder.

Iemand enig idee of de wiet (of hasj uiteraard) invloed heeft gehad op het verloop van mijn trip?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind ( in mijn geval 2c-e maar vergelijkbaar) blowen bij een 2c trip niet te vergelijken zonder.

De synergie tussen die middelen is perfect! Wanneer ik tijdens een 2c trip een jointje opsteek begint m'n trip pas! Dan pas komen de kleuren te voorschijn, en krijg ik echt een soort mdma achtig love gevoel! :hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij ook! Zeker als je dan een muziekje opzet en naar de Windows-media player visuals kijkt!

Jammer dat ik gestopt ben met blowen.... 2cb is toch wel een drugs die vooral lekker is met een jointje erbij.... (Was er ook bijna weer aan begonnen.)

Heb eigenlijk nog nooit naar de sterrernhemel gekeken met 2cb+wiet...

Iemand daar ervaring mee? Lijkt me echt mooi :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
BacingsPen zei:
Bij mij ook! Zeker als je dan een muziekje opzet en naar de Windows-media player visuals kijkt!

Jammer dat ik gestopt ben met blowen.... 2cb is toch wel een drugs die vooral lekker is met een jointje erbij.... (Was er ook bijna weer aan begonnen.)

Heb eigenlijk nog nooit naar de sterrernhemel gekeken met 2cb+wiet...

Iemand daar ervaring mee? Lijkt me echt mooi :grin:
Klik om te vergroten...

Zal de 14e eens rondkijken voor je.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha ik zet de volgende keer we I-doser op als ik aan de 2cb ga :grin:

Enjoy the right!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."