#1
Heeft zowat de bijwerkingen van 2C's, valt best mee, ik raad toch een paar jointjes aan voor sterkere visuals, ![:)]()
Maccuraja zei:Heeft zowat de bijwerkingen van 2C's, valt best mee, ik raad toch een paar jointjes aan voor sterkere visuals,![]()
Heb je het ge-eyeballed? OMG Lekker slim.Nibiru zei:Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.
mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!
Paperplane. zei:Heb je het ge-eyeballed? OMG Lekker slim.Nibiru zei:Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.
mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."