Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTMA-2

TMA-2

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MaccurajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft zowat de bijwerkingen van 2C's, valt best mee, ik raad toch een paar jointjes aan voor sterkere visuals, :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maccuraja zei:
Heeft zowat de bijwerkingen van 2C's, valt best mee, ik raad toch een paar jointjes aan voor sterkere visuals, :)
Klik om te vergroten...

Heeft het veel mindfucks of juist meer visuals????
Kan je er wat over vertellen of heb je mss een tripreport?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.

mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nibiru zei:
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.

mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Heb je het ge-eyeballed? OMG Lekker slim.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paperplane. zei:
Nibiru zei:
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.

mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Heb je het ge-eyeballed? OMG Lekker slim.
Klik om te vergroten...

Het spijt me voor je snelle conclusie, nee ik heb een weegschaal die 0.04 of 0.05 afweegt en niet bijv 0.045 .. dus als je op 0.4 zit ka nhet ook 0.45 zijn.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het was een geweldige ervaring!! Heb het gelaten bij het ene bommetje.. had wel wat maagpijn enzo op t begin en op t eind.

Het kwam heel langzaam op, (kwam ook doordat ik veel had gegeten),
kreeg een lichte euforie, alles kreeg een glans en zag heel veel neon kleuren.
Soms heel TRON achtig.. Mooie CEV's en fantasiebeelden, het hield zeker 8 a 10 uur aan!!!

Werd er ook heel praterig van, ipv met LSD dat je je vaak wat teruggetrokken voelt.

Ook veel entiteiten gezien, wauwww!!!!!!!

Schaduwen kregen lichamen, zag planten hun trillingen nog sterker dan normaal.

Echt een aanrader! Ik zou niet meer dan 40 - 50 mg nemen!!
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mn verkopre raad 40-50 mg aan voor de ervaren psychonaut.. dat maar doen dus. Ik plaats een report als ik een goede dag heb gevonden om het te doen!!
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heehee!!

Binnenkort ontvang ik TMA-2!

Een mescaline analoog.

Heeft iemand dit ook wel eens gedaan?
Ben benieuwd naar de verhalen voordat ik het gebruik!!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik wel weet, is dat TMA-2 na TMA-6 de langste werkingsduur heeft. En dat het de potentste TMA is. Kijk dus goed uit met je dosering, en begin laag.(+/-25mg)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."