Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer 2-cb

eerste keer 2-cb

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond,

Ik heb na lang zoeken eindelijk 2-cb in huis, getest op 9mg/pil. Ik heb me
wel wat ingelezen over het spul, maar niet alle informatie is even duidelijk
en graag hoor ik ook iets van mensen die ervaringen hebben in plaats van
droge informatie van een site.

naar wat ik heb gelezen zou ik 2x9=18mg goed moeten kunnen merken.
Ik mik op een iets richting trippy kant van het spul, maar wil voorzichtig
beginnen uiteraard. Graag zou ik advies hebben over of ik dit goed doe of niet.

Verder vraag ik me af hoe het zit met bijpakken. Ik heb redelijk wat ervaring met XTC
waarbij dit een veelbesproken onderwerp is, maar weet niet of hier ook regels
of gewoontes of andere dingen waar ik rekening mee moet houden zijn bij 2-cb

mocht ik bad gaan op 2-cb, wat kan ik dan het beste doen? werken dingen als
suiker, diazepam etc?

verdere tips/suggesties zijn welkom

gr.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hé Jaapi,

2-CB is als je het mij vraagt een van de gaafste tripmiddelen. Buiten dat het visueel erg sterk kan zijn blijf je vaak redelijk fris in je hoofd en heb je ook een oppeppend effect erbij.

Toevallig heb ik vorige week sinds tijden weer eens 2-CB gebruikt. Ik begon met een hele pil van 12mg, op 12 mg heb ik 1,5 a 2 uur lang behoorlijk hard getript. Alles bewoog en de perspectieven klopten niet meer :grin: Na zo'n 2 uur heb ik nog eens 12mg bijgenomen en de rest van de avond lekker zitten trippen.

Vlak voor het slapengaan rookte ik nog een jointje, dit viel behoorlijk slecht (een veel te extreme trip, behoorlijk dissociatief en ik had op een gegeven moment het idee dat ik doodging zelfs). 'T kan gewoon verkeerd gevallen zijn, maar ik raad je dus in ieder geval aan om het niet te combineren met andere middelen :wink:

Voor bijnemen kun je ongeveer hetzelfde aannemen als met XTC. Wacht gewoon lang genoeg tot je zeker weet dat het kan. Het kan een beetje in golven gaan, vooral als de trip minder wordt. Als je dus het idee hebt dat je weer bij kunt nemen, wacht dan nog even een kwartiertje a 20 minuutjes zodat je zeker weet dat het niet ineens weer heel heftig terug komt.

Als je bad gaat of beroerd wordt is er niet zo veel wat je kunt doen. Blijf rustig, eventueel wat druivensuiker en wat vaak ook wel helpt is even je kop onder de kraan en je onderarmen natmaken. Dat koelt lekker af en het zet je íets meer terug op de wereld :wink: Verder gewoon rustig gaan zitten en liggen en wachten tot het over is.

Veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."