#1
ok en wat betreft de houdbaarheid van amt freebase, heb het nu ongeveer een half jaar.
Laatst heb ik ong 5 mg op de basepijp opgerookt maar eigenlijk weinig gemerkt
btje raar, maar las ook dat het een vrij instabiele substantie is. mijne is eigenlijk een btje oranje, donkerbruin heb het idee dat de kleur ook wat is veranderd in de loop van de tijd
Laatst heb ik ong 5 mg op de basepijp opgerookt maar eigenlijk weinig gemerkt
btje raar, maar las ook dat het een vrij instabiele substantie is. mijne is eigenlijk een btje oranje, donkerbruin heb het idee dat de kleur ook wat is veranderd in de loop van de tijd
