Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek/slecht na 6-APB gebruik

Ziek/slecht na 6-APB gebruik

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
thafistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal,

Afgelopen dinsdagavond heb ik met een vriend wat 6-APB gebruikt. We hadden een zakje van 500mg besteld. Hebben het door de helft gedaan en daar allebei de helft van genomen. Als het goed is dus allebei zo'n 125 milligram gehad (door drankje). De trip zelf was eigenlijk prima, fijner dan xtc misschien wel. Om 21:00 uur 's avonds ingenomen. Om 5 uur proberen te gaan slapen maar dit lukte niet. Sindsdien heb ik een heel erg onrustig gevoel in mijn hele lichaam. Gevoel dat ik bijna uit mijn lichaam knal. Op sommige momenten is dit gevoel heel erg, op andere momenten minder. Ik merk dat het 's ochtends en 's middags erger is, 's avonds bijna geen last van. Wel steeds het gevoel afwezig te zijn. Heb heel weinig energie, maar kan soms moeilijk stil blijven liggen. Mijn hartslag in rust is wel ok, maar zodra ik ook maar iets doe versnelt hij vrij snel. Ik heb het nu dus meer dan drie dagen aangekeken maar heb niet het idee dat het weggaat... Iemand tips? Wat moet ik doen? Hoop eigenlijk dat het vanzelf nog een keer overgaat. Ben best bang dat dit niet meer zal gebeuren al zegt mijn gevoel van wel... Mijn vriend heeft trouwens volgens mij nergens last van, alleen was hij tot twee dagen erna wat moe.

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en)!
t
thafistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook al reageert niemand; even een update, misschien dat iemand er iets aan heeft. Het gaat inmiddels een stuk beter met me. Merkte de afgelopen dagen dat ik me vooral 's ochtends slecht voelde. Erg onrustig en licht in het hoofd. Ik heb wat valeriaan gekocht. Nu heb ik dat gisteravond gebruikt. Vannochtend rond 5:30 werd ik wakker en kon ik weer niet in slaap komen. Weer wat valeriaan ingenomen en mijn onrustigheid verdween als sneeuw voor de zon. Niet meer in slaap kunnen komen maar voel me nu eigenlijk wel weer goed. Misschien heeft het er mee te maken dat ik ook grieperig ben geworden de dag na het gebruik van 6-APB en dat deze griep nu langzaam verdwijnt. Ik voel me in ieder geval een stuk beter, maar ga toch zeker geen 6-APB meer gebruiken. Ik wil niet weer het risico lopen dat ik me zo verschrikkelijk slecht ga voelen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je niet ook onrustig geweest door andere dingen of denk je echt dat het alleen hiermee te maken had?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#4
thafist zei:
Ook al reageert niemand; even een update, misschien dat iemand er iets aan heeft. Het gaat inmiddels een stuk beter met me. Merkte de afgelopen dagen dat ik me vooral 's ochtends slecht voelde. Erg onrustig en licht in het hoofd. Ik heb wat valeriaan gekocht. Nu heb ik dat gisteravond gebruikt. Vannochtend rond 5:30 werd ik wakker en kon ik weer niet in slaap komen. Weer wat valeriaan ingenomen en mijn onrustigheid verdween als sneeuw voor de zon. Niet meer in slaap kunnen komen maar voel me nu eigenlijk wel weer goed. Misschien heeft het er mee te maken dat ik ook grieperig ben geworden de dag na het gebruik van 6-APB en dat deze griep nu langzaam verdwijnt. Ik voel me in ieder geval een stuk beter, maar ga toch zeker geen 6-APB meer gebruiken. Ik wil niet weer het risico lopen dat ik me zo verschrikkelijk slecht ga voelen.
Klik om te vergroten...
dit klinkt gewoon als een typische slaap stoornis.
t
thafistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben vandaag naar de dokter geweest. Alles uitgelegd en hij heeft me in ieder geval verzekerd dat ik geen blijvende hersenschade o.i.d. heb over gehouden (kan eigenlijk niet na zulk gebruik). Goed gesprek gehad waarin ziekte eigenlijk is uitgesloten (behalve dan misschien een lichte griep). Toch voel ik me bij vlagen weer slecht. Conclusie is eigenlijk dat het toch echt te maken heeft met mijn gedachten. Doordat ik steeds verwacht dat ik me weer slecht ga voelen gebeurt dat op een gegeven moment ook. Ik weet niet wat ik er mee aan moet want het is echt heel lastig om er niet aan te denken. Het gebeurt min of meer constant automatisch, behalve als ik echt heel druk ergens mee bezig ben. Zoals nu, als ik alleen thuis zit, is het gevoel constant aanwezig, een erg onrustig en druk gevoel. Heb op die momenten ook totaal nergens zin in en geen eetlust, dwing mezelf echt om te eten. Aan de andere kanten zijn de perioden dat ik me goed voel prima. Vaak is dat 's avonds en dan heb ik ook echt helemaal nergens last van. Dat gebruik ik dan maar om mezelf ervan te overtuigen dat het niet iets blijvends en/of lichamelijks is. Het zit dus allemaal in mijn hoofd.. Best eng, hoop zo erg dat ik er vanaf kom.
t
thafistLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZERO- zei:
Ben je niet ook onrustig geweest door andere dingen of denk je echt dat het alleen hiermee te maken had?
Klik om te vergroten...

Nee ik ben niet onrustig geweest door andere dingen. Ben wel net afgestudeerd, misschien dat ik daar onrustig van ben maar dat is dan echt heel erg onbewust.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."