#1
Dag allemaal,
Afgelopen dinsdagavond heb ik met een vriend wat 6-APB gebruikt. We hadden een zakje van 500mg besteld. Hebben het door de helft gedaan en daar allebei de helft van genomen. Als het goed is dus allebei zo'n 125 milligram gehad (door drankje). De trip zelf was eigenlijk prima, fijner dan xtc misschien wel. Om 21:00 uur 's avonds ingenomen. Om 5 uur proberen te gaan slapen maar dit lukte niet. Sindsdien heb ik een heel erg onrustig gevoel in mijn hele lichaam. Gevoel dat ik bijna uit mijn lichaam knal. Op sommige momenten is dit gevoel heel erg, op andere momenten minder. Ik merk dat het 's ochtends en 's middags erger is, 's avonds bijna geen last van. Wel steeds het gevoel afwezig te zijn. Heb heel weinig energie, maar kan soms moeilijk stil blijven liggen. Mijn hartslag in rust is wel ok, maar zodra ik ook maar iets doe versnelt hij vrij snel. Ik heb het nu dus meer dan drie dagen aangekeken maar heb niet het idee dat het weggaat... Iemand tips? Wat moet ik doen? Hoop eigenlijk dat het vanzelf nog een keer overgaat. Ben best bang dat dit niet meer zal gebeuren al zegt mijn gevoel van wel... Mijn vriend heeft trouwens volgens mij nergens last van, alleen was hij tot twee dagen erna wat moe.
Alvast bedankt voor jullie antwoord(en)!
Afgelopen dinsdagavond heb ik met een vriend wat 6-APB gebruikt. We hadden een zakje van 500mg besteld. Hebben het door de helft gedaan en daar allebei de helft van genomen. Als het goed is dus allebei zo'n 125 milligram gehad (door drankje). De trip zelf was eigenlijk prima, fijner dan xtc misschien wel. Om 21:00 uur 's avonds ingenomen. Om 5 uur proberen te gaan slapen maar dit lukte niet. Sindsdien heb ik een heel erg onrustig gevoel in mijn hele lichaam. Gevoel dat ik bijna uit mijn lichaam knal. Op sommige momenten is dit gevoel heel erg, op andere momenten minder. Ik merk dat het 's ochtends en 's middags erger is, 's avonds bijna geen last van. Wel steeds het gevoel afwezig te zijn. Heb heel weinig energie, maar kan soms moeilijk stil blijven liggen. Mijn hartslag in rust is wel ok, maar zodra ik ook maar iets doe versnelt hij vrij snel. Ik heb het nu dus meer dan drie dagen aangekeken maar heb niet het idee dat het weggaat... Iemand tips? Wat moet ik doen? Hoop eigenlijk dat het vanzelf nog een keer overgaat. Ben best bang dat dit niet meer zal gebeuren al zegt mijn gevoel van wel... Mijn vriend heeft trouwens volgens mij nergens last van, alleen was hij tot twee dagen erna wat moe.
Alvast bedankt voor jullie antwoord(en)!