#1
jaapi zei:Dat doen ze tegen de tijd dat het effect van het desbetreffende spul afneemt, en ik ervaar dat als minder effectief bij 2-cb
Het is dat je zegt dat jij het zo ervaart, ik ervaar anders hoor.
Ik doe wel eens een pcb dagje, dan beginnen we met 25mg oraal en 10mg snuiven, zodat het sneller werkt. Als het effect minder wordt weer 25mg, de helft snuiven, de helft oraal. Als de behoefte er is daarna nog een keer 10-15mg snuiven als het effect minder wordt. Of eindigen met wat lijntjes keta om het wat door te trekken.
12-15mg is ideale beginnersdosis.