Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb poeder

2cb poeder

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een goede weegschaal die op mg kan zien hoeveel het is. En je kan dan bijv 15mg in een capsule doen, of snuiven.

Of weet je al hoeveel mg het is?
K
KilderkolderLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Een goede weegschaal die op mg kan zien hoeveel het is. En je kan dan bijv 15mg in een capsule doen, of snuiven.

Of weet je al hoeveel mg het is?
Klik om te vergroten...

Het is denk ik rond de 35mg, kan ik dit niet gewoon in mijn mond steken? Want capsules heb ik niet en snuiven doet nogal pijn heb ik gehoord..
K
KilderkolderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nathaniel zei:
Hahaha gast ga je 's effe inlezen ofzo. Je kan het in je mond steken ja maar 35 mg is voor een beginner nogal een fikse dosis :wave:
Klik om te vergroten...

ik ging het heus niet in 1 keer nemen hoor :tongueout: maar de helft er van zou dus al voldoende zijn?
Kan ik dit ook oplossen in water?
r
roberiniLid
01-01-2024, 00:00
#4
De helft van 35 is alsnog 17,5, wat al een te hoge dosis is. Bovendien kan je niet perfect inschatten hoeveel de helft is, dus misschien pak je wel per ongeluk meer dan 17,5, of minder. Deze drug is op de milligram anders dus, zoals meerdere malen gezegd is: Regel een weegschaal en weeg het af
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te hoog zou ik 17,5 niet persee noemen. Maar afhankelijk van hoeveel ervaring je hebt zeker wel voldoende.. Met een mogelijkheid van méér dan voldoende.

Alhoewel 2cb een relatief veilig tripmiddel is toch better safe than sorry :wink:
K
KilderkolderLid
01-01-2024, 00:00
#6
oke dank je allemaal voor de hulp, heb een weegschaal heb 15mg afgewogen :) nu enkel innemen, en afwachten :grin: doeg!
K
KilderkolderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo, SWIM heeft ik heb juist 2cb gekocht, maar het is poeder, hij is niet bekend met de poedervorm en weet niet goed wat ermee te doen. Dippen? Snuiven? Wat is aan te raden?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha gast ga je 's effe inlezen ofzo. Je kan het in je mond steken ja maar 35 mg is voor een beginner nogal een fikse dosis :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."