Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, SWIM heeft ik heb juist 2cb gekocht, maar het is poeder, hij is niet bekend met de poedervorm en weet niet goed wat ermee te doen. Dippen? Snuiven? Wat is aan te raden?"
"25tolife zei: Een goede weegschaal die op mg kan zien hoeveel het is. En je kan dan bijv 15mg in een capsule doen, of snuiven. Of weet je al hoeveel mg het is? Klik om te vergroten... Het is denk ik rond de 35mg, kan ik dit niet gewoon in mijn mond steken? Want capsules heb ik niet en snuiven doet nogal pijn heb ik gehoord.."
"Nathaniel zei: Hahaha gast ga je 's effe inlezen ofzo. Je kan het in je mond steken ja maar 35 mg is voor een beginner nogal een fikse dosis Klik om te vergroten... ik ging het heus niet in 1 keer nemen hoor maar de helft er van zou dus al voldoende zijn? Kan ik dit ook oplossen in water?"
"oke dank je allemaal voor de hulp, heb een weegschaal heb 15mg afgewogen nu enkel innemen, en afwachten doeg!"