#1
Ik heb zon 15 jaar lang tijden alleen van vrijdag tot zondag speed gebruikt. Ik schat dat ongeveer 5 jaar daarvan dagelijks was en moet zeggen dat speed me nu alleeen nog maar een irritant nerveus gevoel geeft zoals ik dat eerder nooit had. Nu gebruik ik niet veel speed meer (4 of 5 x per jaar) maar ik denk toch dat er iets in mijn hersens is veranderd waardoor zelfs een btje pep me al paranoia maakt. Misschien zijn er mensen die dit herkennen want ik zal vast niet de enige zijn
Nu heb ik op de RC-markt een stofje ontdekt dat ik persoonlijk veel beter vind dan speed en dat is ethylphenidaat. sommige gebruikers vinden het zelfs op coke lijken waar ik het niet echt mee eens kan zijn eigenlijk.,
IIg als ik nu naar een feestje/gebruikersgroepje ga snuif ik EP ipv speed (wel met mate, hooguit zon 150 mg per avond) en merk dat dit spul me helemaal niet paranoia maakt., en zeker niet met wat alcohol erbij
Misschien dat ik er iemand mee kan helpen die tegen dezelfde problemen aanloopt...
Want ik hoor het ook vaker van andere gebruiker zoals wiet dat ze er ineens na jarenlang elke dag geblowt te hebben ook para worden van slechts een paar hijsjes van een joint.
Hoop hier iemand een plezier mee te doen. Ik vind EP namelijk ook perfect om uit te gaan
Het enige nadeel is dat het brand als een motherf*cker. Nou zou graag jullie reaties horen ben iig zeer positief erover
Nu heb ik op de RC-markt een stofje ontdekt dat ik persoonlijk veel beter vind dan speed en dat is ethylphenidaat. sommige gebruikers vinden het zelfs op coke lijken waar ik het niet echt mee eens kan zijn eigenlijk.,
IIg als ik nu naar een feestje/gebruikersgroepje ga snuif ik EP ipv speed (wel met mate, hooguit zon 150 mg per avond) en merk dat dit spul me helemaal niet paranoia maakt., en zeker niet met wat alcohol erbij
Misschien dat ik er iemand mee kan helpen die tegen dezelfde problemen aanloopt...
Want ik hoor het ook vaker van andere gebruiker zoals wiet dat ze er ineens na jarenlang elke dag geblowt te hebben ook para worden van slechts een paar hijsjes van een joint.
Hoop hier iemand een plezier mee te doen. Ik vind EP namelijk ook perfect om uit te gaan
Het enige nadeel is dat het brand als een motherf*cker. Nou zou graag jullie reaties horen ben iig zeer positief erover