Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe paranoia van pep (door jarenlang gebruik)

Te paranoia van pep (door jarenlang gebruik)

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zon 15 jaar lang tijden alleen van vrijdag tot zondag speed gebruikt. Ik schat dat ongeveer 5 jaar daarvan dagelijks was en moet zeggen dat speed me nu alleeen nog maar een irritant nerveus gevoel geeft zoals ik dat eerder nooit had. Nu gebruik ik niet veel speed meer (4 of 5 x per jaar) maar ik denk toch dat er iets in mijn hersens is veranderd waardoor zelfs een btje pep me al paranoia maakt. Misschien zijn er mensen die dit herkennen want ik zal vast niet de enige zijn

Nu heb ik op de RC-markt een stofje ontdekt dat ik persoonlijk veel beter vind dan speed en dat is ethylphenidaat. sommige gebruikers vinden het zelfs op coke lijken waar ik het niet echt mee eens kan zijn eigenlijk.,

IIg als ik nu naar een feestje/gebruikersgroepje ga snuif ik EP ipv speed (wel met mate, hooguit zon 150 mg per avond) en merk dat dit spul me helemaal niet paranoia maakt., en zeker niet met wat alcohol erbij

Misschien dat ik er iemand mee kan helpen die tegen dezelfde problemen aanloopt...
Want ik hoor het ook vaker van andere gebruiker zoals wiet dat ze er ineens na jarenlang elke dag geblowt te hebben ook para worden van slechts een paar hijsjes van een joint.
Hoop hier iemand een plezier mee te doen. Ik vind EP namelijk ook perfect om uit te gaan
Het enige nadeel is dat het brand als een motherf*cker. Nou zou graag jullie reaties horen ben iig zeer positief erover
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#2
pammetje82 zei:
Ik heb zon 15 jaar lang tijden alleen van vrijdag tot zondag speed gebruikt. Ik schat dat ongeveer 5 jaar daarvan dagelijks was en moet zeggen dat speed me nu alleeen nog maar een irritant nerveus gevoel geeft zoals ik dat eerder nooit had. Nu gebruik ik niet veel speed meer (4 of 5 x per jaar) maar ik denk toch dat er iets in mijn hersens is veranderd waardoor zelfs een btje pep me al paranoia maakt. Misschien zijn er mensen die dit herkennen want ik zal vast niet de enige zijn

Nu heb ik op de RC-markt een stofje ontdekt dat ik persoonlijk veel beter vind dan speed en dat is ethylphenidaat. sommige gebruikers vinden het zelfs op coke lijken waar ik het niet echt mee eens kan zijn eigenlijk.,

IIg als ik nu naar een feestje/gebruikersgroepje ga snuif ik EP ipv speed (wel met mate, hooguit zon 150 mg per avond) en merk dat dit spul me helemaal niet paranoia maakt., en zeker niet met wat alcohol erbij

Misschien dat ik er iemand mee kan helpen die tegen dezelfde problemen aanloopt...
Want ik hoor het ook vaker van andere gebruiker zoals wiet dat ze er ineens na jarenlang elke dag geblowt te hebben ook para worden van slechts een paar hijsjes van een joint.
Hoop hier iemand een plezier mee te doen. Ik vind EP namelijk ook perfect om uit te gaan
Het enige nadeel is dat het brand als een motherf*cker. Nou zou graag jullie reaties horen ben iig zeer positief erover
Klik om te vergroten...
Ik vond dat speed altijd een lichte para meebracht. Maar dat doen eigenlijk bijna alle drugs wel. Ik gebruik nu eens in de 3 maanden 3-mmc (brand bij snuiven ook als een motherf*cker) op een feestje dit geeft eigenlijk totaal geen para gevoel ook de dag erna valt het ontzettend mee. Toch raad ik niemand research chemicals aan omdat er geen onderzoek naar gedaan is. Amfetamine schijnt wel psychoses aan te kunnen maken ook als je er niet gevoelig door bent, dit kan komen door jarenlang gebruik doordat de dopamine voorraad helemaal uitgeput raakt.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En trouwens we hebben al een half jaar dezelfde batch. Glasachtige, heel iets plakkende kristallen.
We hebben nu 3 batches gehad maar vind dit zeker de beste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."