#1
Hey, heb een vraagje waar ik geen juist antwoord op kan vinden.
Ik ben van plan dit weekend voor de eerste keer 4-fmp te nemen
zou zo rond 11u-12u ofzo een bommetje van +-150mg of zo willen nemen ( en waarschijnlijk een sleuteltje bijsnuiven in het verloop van de nacht), nu is mijn vraag of ik tegen 5u-6u behoorlijk in slaap zou kunnen geraken ?
Aangezien als ik met pillen wil slapen, ik in een soort 'halfslaap' terechtkom waar ik echt niet goed kan slapen en al zeker niet goed kan uitslapen, en de volgende dag gebrakt ben en echt nergens zin in heb.
Ik had gehoord dat 4-fmp geen kater bezorgd dus ik veronderstel hier minder last van te hebben.
aangezien ik graag goed voor school zou werken stel ik dus deze vraag.
bijkomend vraagje : heb je ook minder eetlust de volgende dag ?
grtz
Ik ben van plan dit weekend voor de eerste keer 4-fmp te nemen
zou zo rond 11u-12u ofzo een bommetje van +-150mg of zo willen nemen ( en waarschijnlijk een sleuteltje bijsnuiven in het verloop van de nacht), nu is mijn vraag of ik tegen 5u-6u behoorlijk in slaap zou kunnen geraken ?
Aangezien als ik met pillen wil slapen, ik in een soort 'halfslaap' terechtkom waar ik echt niet goed kan slapen en al zeker niet goed kan uitslapen, en de volgende dag gebrakt ben en echt nergens zin in heb.
Ik had gehoord dat 4-fmp geen kater bezorgd dus ik veronderstel hier minder last van te hebben.
aangezien ik graag goed voor school zou werken stel ik dus deze vraag.
bijkomend vraagje : heb je ook minder eetlust de volgende dag ?
grtz