Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4FMP op eerste hardstyle feestje.

4FMP op eerste hardstyle feestje.

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag spacers,

Binnenkort ga ik naar mijn eerste hardstyle feestje: xxlerator. Hier ga ik naar toe met een collega, welke ik nog niet lang ken en met veel vrienden van hem. De bedoeling is 4FMP te gebruiken, waar ik zelf nog geen ervaring mee heb.

Het wordt dus een heel erg nieuw gebeuren in vele opzichten. Ik ga voor het eerst naar een hardstyle feestje met veel onbekenden op een, voor mij, onbekende drugs. Het wordt dus een gokje. Toch denk ik dat het allemaal goed uit zal pakken, omdat ik hou van hardstyle, altijd bruis van energie en makkelijk contact maak.

Er is alleen één ding waar ik tegen op zie, namelijk: plassen. Nou heb ik normaal gezien al moeite met plassen. Dat is iets wat ik sinds de puberteit heb en ik heb hier ook bekkenbodemtherapie voor gehad. Ik heb overspannen bekkenbodemspieren, dus zoals sommige het plassen en dergelijke ervaren onder invloed van stimulansen heb ik altijd al een beetje.

Je kan je voorstellen dat stimulanten hier geen positieve werking op hebben. Dit ervaar ik ook vaak, maar bijvoorbeeld bij het inslaan of lage dosissen xtc gaat plassen juist makkelijker.

Nu heb ik mijn probleem geaccepteerd en ben ik daar eerlijk in en ga ik altijd naar een hokje en neem de tijd. Dit is natuurlijk iets minder relaxed als ik hoofdzakelijk met onbekenden ben....

Nou wou ik graag van jullie weten welke invloed 4FMP op het plassen heeft. Dit is natuurlijk persoonlijk, maar ervaren jullie over het algemeen meer of minder spierspanning in het beneden gebied? En hoe is dit te vergelijken met xtc?

Tevens heb ik vernomen dat 4FMP vocht afdrijvend werkt, waardoor je vaker moet, klopt dit?

Ik hoop dat jullie mij antwoorden kunnen geven op deze vragen, waardoor ik een verstandige keuze kan maken.

Groeten,
Ruben
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Smoken zei:
Nou wou ik graag van jullie weten welke invloed 4FMP op het plassen heeft. Dit is natuurlijk persoonlijk, maar ervaren jullie over het algemeen meer of minder spierspanning in het beneden gebied? En hoe is dit te vergelijken met xtc?

Tevens heb ik vernomen dat 4FMP vocht afdrijvend werkt, waardoor je vaker moet, klopt dit?
Klik om te vergroten...

In vergelijking met XTC heb ik makkelijker kunnen plassen met 4-FMP/4-FA. Het duurde eventjes, op de piek ging het ietwat lastiger, maar het ging wel een heel stuk makkelijker in vergelijking met MDMA. Het is niet zo dat ik heel erg veel heb moeten plassen of iets dergelijks, wat ik bij speed daarentegen wel heel erg heb.

Wat kan helpen is van te voren eventjes een biertje te drinken. Dit zorgt er voor dat er minder ADH wordt aangemaakt, ADH zorgt er weer voor dat er vocht wordt vastgehouden in het lichaam. Af en toe een biertje zou dus best wel kunnen helpen. Ik weet alleen niet of 4-FMP/4-FA de aanmaak van ADH stimuleert, heb dat nergens kunnen vinden. Zorg dat je genoeg vocht binnenkrijgt in ieder geval, anders raak je uitgedroogd.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké, thanks voor de reactie. Ik denk dat ik het gokje dan wel kan wagen.

Het klinkt overigens echt heel leuk, dat 4FA. Echt zin in :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."