Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB op een feest

2CB op een feest

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Aankomend weekend ben ik van plan 2cb voor het eerst op een feest te gaan gebruiken.
Ik heb nu 4 keer eerder 2cb gedaan en bij alle tijden 1 nijntje genomen.
Deze heb ik laten testen op 9MG bij t TC.
De spreiding was 8 - 12mg werd er mij verteld.
Nu een paar kleine vragen,
is 2cb uberhaupt wel leuk op een festival? normaal gebruik ik alleen speed/xtc op n festival.
Ik dacht zelf aan 1 nijntje gewoon en dan beetje combineren met alcohol.

Alvast bedankt :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De meningen hierover verschillen per persoon, ik persoonlijk vind het niet de ideale drug maar veel mensen vinden het wel chill. In kleinere dosis gaat het meer richting MDMA en in grotere dosis is het een tripmiddel (15mg+).

Als je 9mg neemt hoef je dus niet te verwachten dat je echt heel hard gaat trippen. Ben je ervaren met tripmiddelen? 8-12mg is prima om het te proberen, je kunt altijd later nog een halfje erbij doen maar meer dan dat raad ik af. Als je meer ervaring hebt met tripmiddelen op feesten kun je het altijd wat opbouwen.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het gaat niet puur om keihard te trippen, dat doe ik liever in een woonkamer oid inplaats van op een feest.
Zo te lezen laat ik het gewoon lekker bij een nijntje en we zien wel of t word :tearsofjoy:
Qua tripervaring, ik heb nu 4x 2cb gedaan en 1x truffels.
Ik denk dat ik flink ga genieten van de lasers en lichtjes :grin:
Heb dr zin in en thanks voor je antwoord :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."