Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfuranyl fentanyl (foof, fu-fent)

furanyl fentanyl (foof, fu-fent)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik heb vandaag iets nieuws binnen gekregen. het is een furanyl fentanyl (fu-fent) neuspray van 10ml. Heb een goede opi-tolerantie en ga deze binnekort eens proberen.

Inhoud :
30 mg fu-fent gemengd op 10ml en 1 spray = 130ul/0,4mg fu-fent.
...........

Het zou kort werken weet niet hoelang. Maar doordat ik pijn patient ben en heb verteld aan de verkoper wat ik dagelijks neem van opi meds zou ik toch 4 tot 6 pufjes aankunnen zodat ik er iets aan heb. Hij heeft het in deze sterkte nu als tester zodat mensen met geen of kleine tolerantie aan 1 spray genoeg zouden hebben ( hij wilt geen od op zijn geweten). Hij had ook het zuivere poeder en ook gemixt met manitol of op aanvraag met caffeine om op folie te roken.

Als ik nu doorbraak pijn heb ga ik beginnen met 2 Sprays en zie wel tot hoeveel indien nodig.

:wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begin eens met ééntje, om fouten te voorkomen. :P
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Begin eens met ééntje, om fouten te voorkomen. :P
Klik om te vergroten...
indd je hebt gelijk. Heb jij er ervaring mee of ken je iemand?
:wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met ééntje beginnen is voor de meeste mensen dus nog niet zo'n slecht idee. :P

Thanks voor de terugkoppeling trouwens, hoe vond je het verhouden tot andere opiaten?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar bij fentanylanalogen zou ik persoonlijk altijd extra voorzichtig zijn. Ben benieuwd naar je ervaring!
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar bij fentanylanalogen zou ik persoonlijk altijd extra voorzichtig zijn. Ben benieuwd naar je ervaring!
Klik om te vergroten...

Gewoon furanyl fentanyl in Google intypen (ja duh :P )...Is redelijk nieuw en heb er eerst een 4 tal dagen over gelezen, research,reviews en vergelijkingen zijn allemaal te lezen :wink:

slaapwrl :wave:

Ps : Als ik het nodig heb zal ik het hier nadien laten weten :wink:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok het flesje is al bijna 10 dagen leeg en was dit vergeten...oeps :flushed: . Het flesje zou voor mij 3 tot 4 x sterker mogen zijn zodat ik dan maar 3 pufjes moet doen om de pijn weg te doen en een kleine roes te hebben.

Dit is een lekkere roes eerlijk gezegd.... maar ik heb al serieuze opi tolerance. Iemand dat 0% tolerance heeft had hevige pijn aan de rechter voet en had 2 pufjes gedaan. En indd, dit is zeer potent spul. De persoon legde zich neer en voelde zich draaierig. Dan 20 tal sec. later al was het moeilijk kunnen ademen en dus na nog 1min..... :kots: :kots: :openmouth: !!

Eerlijk gezegd kan ik enkel zeggen : Voor degene die fent,oxy,morf...etc gewoon is wees voorzichtig maar aan te raden om is te proberen. Nadien kan je er zelf over te beslissen.

Nog nooit een opiaat gebruikt? BLIJF UIT DE BUURT!! Begin met tramadol eerst eens ofzo.

:wave:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Met ééntje beginnen is voor de meeste mensen dus nog niet zo'n slecht idee. :P

Thanks voor de terugkoppeling trouwens, hoe vond je het verhouden tot andere opiaten?
Klik om te vergroten...

Eerlijk gezegd qua pijn stilling hangt het zeer dicht bij de echte fentanyl molecule. fu-fent heeft een kortere werking dan acetyl-fentanyl naar mijn ervaring. Recreatief is dit wel eens aan te raden voor mensen die van fentanyl houden. Als je fentanyl niet recreatief de moeite vindt...dan moet je dit ook niet doen.

Voor mij telt hier de pijnstilling als chronisch pijn patient dus helpt me dit wel.Voor recreatief gehalte zal voor opiaten steeds maar 1 middel mij kunnen bekoren. Gewoon dan een druppel goede bruin chinezen op folie. Dus goeie bruin is het enigste opiaat die voor mij voldoening geeft en dus de beste roes.

En indd.de meeste met een lage opi tolerantie beginnen het best met 1 pufje !!

ALS JE HET POEDER HEBT, ZIE DAN DAT JE EEN ZEER GOEDE DIGI-WEGER HEBT; MET DIT SPUL MOET JE ECHT NIET KLOOIEN!

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."