Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-aco-DMT of 5-meo-DMT?

4-aco-DMT of 5-meo-DMT?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#1
dewilde zei:
Dat report had ik inderdaad ook gelezen, maar gezien verhalen op erowid/bluelight/etc ben ik een beetje huiverig voor snuiven; dat is een van de weinige positieve ervaringen met deze roa lijkt het.
Klik om te vergroten...
Hieronder mijn beknopte ervaring:

''Heb de 5-MeO-DMT vanavond geprobeerd. Ik heb 10 milligram afgewogen en dat nasaal tot me genomen. Het brandde een beetje en het had een enorm vieze smaak. Na 5-10 minuten begon ik wat te voelen, ik voelde me in eerste instantie een beetje ongemakkelijk. Het was wel even anders dan de tripmiddelen die ik tot dusver heb geprobeerd. Met ogen open gebeurde en niet zoveel, maar met m'n ogen dicht zag ik leuke gekleurde figuren. Muziek klonk ook beter dan normaal. Ik heb eigenlijk continu met m'n ogen dicht liggen genieten van de muziek. De tracks van Madeon deden het goed. (: Even voelde het ergens een beetje als ketamine, weet niet goed meer wat, maar weet dat dat tijdens de trip even door me heenging. Binnen een half uur na inname was het effect ook weer zo goed als weg. Al met al zeker niet verkeerd, maar is wel echt even wennen. Durf m'n dosis nog niet drastisch te verhogen met dit stofje''

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."