#1
Laatst heb ik van een engeltje wat fluor keta gekregen, een analoog op ketamine. Aangezien het pas net op de markt is valt het niet onder de opium wet, en is dus nog legaal.
Het effect kickte na ongeveer een half uur in, en was vooral mentaal. Ik vond het een erg chille space, en meer psychedelisch dan ik met normale ketamine gewend ben. Ook hield het een stuk langer aan. Toen ik later wat bij wilde nemen was er maar een heel klein beetje nodig om weer hetzelfde effect te krijgen. Dit gold niet alleen voor die avond, maar zelfs de volgende dag hoefde ik maar een klein beetje te nemen om in een lekkere space te komen.
Ik heb verder nog niet veel mensen gehoord over fluor keta, heeft er iemand ervaring, informatie of trip reports
?
Het effect kickte na ongeveer een half uur in, en was vooral mentaal. Ik vond het een erg chille space, en meer psychedelisch dan ik met normale ketamine gewend ben. Ook hield het een stuk langer aan. Toen ik later wat bij wilde nemen was er maar een heel klein beetje nodig om weer hetzelfde effect te krijgen. Dit gold niet alleen voor die avond, maar zelfs de volgende dag hoefde ik maar een klein beetje te nemen om in een lekkere space te komen.
Ik heb verder nog niet veel mensen gehoord over fluor keta, heeft er iemand ervaring, informatie of trip reports