Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFluor Ketamine/ (RS)-2-(2-fluorphenyl)-2-(methylamino)cyclo

Fluor Ketamine/ (RS)-2-(2-fluorphenyl)-2-(methylamino)cyclo

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mystical elfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst heb ik van een engeltje wat fluor keta gekregen, een analoog op ketamine. Aangezien het pas net op de markt is valt het niet onder de opium wet, en is dus nog legaal.

Het effect kickte na ongeveer een half uur in, en was vooral mentaal. Ik vond het een erg chille space, en meer psychedelisch dan ik met normale ketamine gewend ben. Ook hield het een stuk langer aan. Toen ik later wat bij wilde nemen was er maar een heel klein beetje nodig om weer hetzelfde effect te krijgen. Dit gold niet alleen voor die avond, maar zelfs de volgende dag hoefde ik maar een klein beetje te nemen om in een lekkere space te komen.

Ik heb verder nog niet veel mensen gehoord over fluor keta, heeft er iemand ervaring, informatie of trip reports :) ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Fluor Ketamine/ (RS)-2-(2-fluorphenyl)-2-(methylamino)cy

Ik heb dit even naar het juiste subforum verplaatst.

Toevallig kwam ik dit gisteren voor het eerst tegen, grappig om dan vandaag een ervaring te zien.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Fluor Ketamine/ (RS)-2-(2-fluorphenyl)-2-(methylamino)cy

Klinkt boeiend. Nee geen ervaring wel geïnteresseerd.

Hoe lang zou de je de werkduur inschatten.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Fluor Ketamine/ (RS)-2-(2-fluorphenyl)-2-(methylamino)cy

Interesant om te horen dat het op de markt is, vraag me af waarom we de bromo variant nog niet hebben gezien. Iodo varianten zijn dacht ik over het algemeen moeilijker te maken.
Fenylgroep zou misschien nog intersanter zijn omdat het dan extra goed door de blood brain barrier kan gaan en het extra potent maakt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Fluor Ketamine/ (RS)-2-(2-fluorphenyl)-2-(methylamino)cy

Inmiddels heb ik ook ervaring met dit middel en het leek mij het handig om deze even hier te vermelden, zeker ook gezien er nog steeds heel weinig over te vinden is.

Ik had 3 lijntjes van ongeveer 20mg klaar gelegd en telkens een half uur gewacht met weer bijnemen. Voordat het volledige effect merkbaar is ben je bijna een half uur verder, duurt behoorlijk lang. De eerste 20mg merkte ik wel, was ietsjes vager en dromeriger in mijn hoofd, maar was nog niet heel bijzonder. De tweede 20mg sloeg duidelijk een stuk harder in en daarna werd ik behoorlijk vaag, ook hier weer na een half uur besloten toch nog een keer 20mg bij te nemen. Die laatste 20mg hakte er redelijk in, daarna echt op de bank liggen spacen luisterend naar muziek en uiteindelijk ergens nog in slaap gevallen.

Het aparte aan dit spul is dat het mentaal redelijk op keta lijkt, je wordt behoorlijk vaag en dromerig ervan. Maar ondanks de vrij harde mentale dissociatie, blijft de lichamelijke dissociatie zoals bij keta vrijwel uit. Zeker op het laatst verbaasde het mij echt hoe normaal mijn lichaam eigenlijk nog aanvoelde terwijl de mentale effecten behoorlijk duidelijk waren. Het lijkt dus lichamelijk een stuk minder effect te hebben dan normale keta. Ik ben dan ook nog wel benieuwd naar hogere doseringen, of je met dit spul in een soort k-hole kunt komen en tegelijk je lichaam nog voelt.

Het zou wellicht best een goed feestmiddel zijn ipv keta, aangezien het lichamelijk niet zo'n impact lijkt te hebben. Hierdoor kun je dan lekker vaag op een feest rondlopen zoals met keta, zonder dat je lichamelijk ook meteen zwaar naar de klote bent.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."