Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombinatie van medicijnen + 3-MMC

Combinatie van medicijnen + 3-MMC

3 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gegroet iedereen :P

Ik heb weer een moeilijke vraag, ik denk namelijk niet dat iemand dit hier ooit heeft uitgeprobeerd. Ik slik 20mg Fluoxetine (Prozac) en 0,2,5/0,25 mg Haldol, ik heb het idee dat ik meer trek krijg van die haldol, die slik ik nog maar 2 weekjes en ik weet dat het dom is om dingen te gebruiken icm antipsychotica en antidepressiva maar ik krijg gewoon een overwelmende trek in middelen waar je sociaal en energiek van word.

Mijn vraag is heeft iemand ooit 3-MMC (lage dosering) gebruikt icm antipsychotica en antidepressiva?
Het zou toch moeten kunnen, die haldol is zo'n lage dosering.. maarja je weet het nooit met middelen er hoeft maar een kleine interactie plaats te vinden en het kan al fataal zijn. Ik heb vorige keer een paar trekjes wiet gehad en dat ging wel maarja daar word ik natuurlijk niet echt energiek en sociaal van, precies het tegenovergestelde en dat is jammer aangezien dat het veiligste middel zou zijn :(
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan mijn post niet bewerken maar de rc die ik gebruik is niet 3-FMP het is 3-MMC.. foutje gemaakt :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Practuna zei:
Ik kan mijn post niet bewerken maar de rc die ik gebruik is niet 3-FMP het is 3-MMC.. foutje gemaakt :(
Klik om te vergroten...
Ik heb het voor je aangepast.
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik gebruik venlafaxine/quetiapine en voel altijd zat van 3mmc en ondervind geen lichamelijke klachten. Dit zegt natuurlijks niets over lange termijn/onzichtbare schade en venlafaxine is natuurlijk ook geen prozac. Ik zou hiermee uiterst voorzichtig zijn, vooral in psychologisch opzicht. Je bent pas net begonnen met de meds, wacht eerst een paar maanden om te kijken wat die meds met je doen voordat je gaat experimenteren. Ik vermoed dat je ook veiliger zit met bijv. ritalin of amfetamine aangezien deze middelen als veilig worden beschouwd icm antidepri/psychotica.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."